Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałbym zapytać jak rozwiązać problem. Prawie trzy tygodnie temu sprzedałem (ja osoba prywatna)laptop który sam użytkowałem i był w pełni sprawny, po ponad 16 dniach od zakupu odezwał sie kupujący że padła mu bateria w myszce i dopiero zauważył że touchpad nie działa. Do laptopa została załączona faktura jako dowód zakupu z która może sie zgłosić do sklepu w celu naprawy lecz on liczy na jakieś pieniądze abym mu zwrócił. Co powinienem zrobić w tej sytuacji jeśli wiem że touchpad był sprawny a on odezwał sie dopiero po takim czasie? Z góry dziękuje za podpowiedź
@majk_big_jajk jako prywatny sprzedający nie musisz przyjmować zwrotu, jednak to jest reklamacja, a ją musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli masz dowody na to, że touchpad działał lub możesz uargumentować odrzucenie reklamacji to poinformuj o tym kupującego.
Może go wyłączył, poinformuj go ja sprawdzić, ale to reklamacja i musisz rozpatrzyć>możesz zażądać odesłania towaru a możesz odrzucić jak masz dowody na to że jest sprawny.
@majk_big_jajk jeśli nie wyłączyłeś rękojmi w ofercie (jako osoba prywatna zawsze możesz to zrobić), to musisz rozpatrzyć reklamację.
Najprostszy sposób na sprawdzenie czy jest zasadna, to poprosić Kupującego o odesłanie produktu, byś mógł rozpatrzyć reklamację. Jeśli wada jest faktyczna, to odeśle, jeśli nie, to zacznie lawirować z odpowiedziami. 😜
Jeśli wadę potwierdzisz, to zobowiązany będziesz do zwrotu Kupującemu kosztów odesłania. Wielce prawdopodobne jest jednak to, że touchpad jest po prostu wyłączony w systemie lub wystarczy sterownik od niego na nowo zainstalować. W takim przypadku reklamację odrzucisz jako niezasadną, a Kupującemu możesz polecić zakup książki "Komputer dla opornych". 😎