anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aukcje dla WOŚP. Odbiór osobisty - bez opłaty za przesyłkę.

MGOK_Miedzylesie
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Jestem początkująca na Allegro. Wystawiłam licytacje dla WOŚP, wybierając dwa sposoby płatności - paczka ekonomiczna 20 zł i odbiór osobisty. Juz kilka osób skarżyło się , że wybierając opcję odbiór osobisty przekierowywani są i tak na opłatę za paczkę ekonomiczną i zmuszeni są do opłaty za wylicytowany przedmiot i za koszty przesyłki.

Jak mogę to zmienić z panelu sprzedawcy? Jak w już wylicytowanych aukcjach mogę zmienić/wpłynąć na sposób płatności...

I drugie pytanie które pada od kupujących - czy mogą płacić przy odbiorze? Nie znam odpowiedzi.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Basia

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@MGOK_Miedzylesie Nie, nie mogą placić przy odbiorze. Pieniądze muszą wpłynąć na konto fundacji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

MGOK_Miedzylesie
#8 Zapaleniec#

Chodzi mi o to, że kupujący zaznaczając Odbiór osobsty nie mogą zapłacić jedynie za przedmiot, tylko muszą opłacić dodatkowo koszt przesyłki. Dlaczego?

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@MGOK_Miedzylesie A ustawiłaś punkty odbioru?

Tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/punkty-odbioru

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@MGOK_Miedzylesie W tym roku nie można wystawiać aukcji z odbiorem osobistym na aukcjach WOŚP. Nie wiem dlaczego to uniemożliwiono.

Jedyne wyjście jak można ominąć, żeby ktoś nie płacił za wysyłkę  jest dodać w cenniku "wysyłka @" a w opisie dodać info, że to nie do końca jest wysyłka na @ a odbiór osobisty?

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

MGOK_Miedzylesie
#8 Zapaleniec#

Witam 😉