Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Wystawiłem pierwszy raz na aukcję WOŚP przedmiot. Licytacja właśnie się zakończyła.
Mam dane kupującego.
Jakie konto podać do opłaty? Swoje? I gdzie potem przekazać tę kwotę?
@le_l1 Z tego co pamiętam, to tam chyba kupujący otrzymuje automatycznie numer konta WOŚP i tam pieniądze trafiają. Ty nie podajesz żadnego numeru konta.
To dostanę powiadomienie kiedy wysłać przedmiot??
Tak.
@le_l1 kupujący powinien zapłacić przez Payu i wtedy wysyłasz będzie potwierdzenie w mailu 🙂
Dostępne są tylko te formy dostawy, w których można zapłacić z góry przy pomocy PayU.
Pomaganie nic nie kosztuje - nie pobieramy żadnych opłat za sprzedaż w ramach aukcji Allegro dla WOŚP. W przypadku zakupu w Twojej ofercie, wartość przedmiotu wpłynie bezpośrednio na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a do Ciebie trafi kwota na pokrycie kosztów dostawy.
Za przedmiot możesz zapłacić tylko z góry - operatorem płatności jest PayU. Nie ma możliwości:
@le_l1 Potwierdzam jako wieloletni uczestnik aukcji WOSP @kostas11 ma racje ,kupujący może wpłacać jedynie przez pay-u by środki wpływały bezpośrednio na fundację a na konto sprzedawcy za wysyłką są one przelewane na twoje konto automatycznie jaj uzbiera się 20 zł lub możesz samemu zaznaczyć zlecenie przelewu przy mniejszej kwocie.
Hej @le_l1. Jest tak, jak mówią @xyz96 oraz @kostas11. Gdy ktoś kupuje przedmiot z Twojej oferty, kwota ta wpływa bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tobie natomiast zwrócimy koszt dostawy.
Czy kupujący dostaje jakieś potwierdzenie (np. do celów podatkowych) , że wpłata została przekazana na WOŚP ?
@red_store, tak, w ramach maili zakupowych wysyłane jest potwierdzenie o kwocie przekazanej na cele charytatywne.
Witam,
w jakim przedziale czasowym następuje przesłanie potwierdzenia o kwocie przekazanej na cele charytatywne? Na samym przelewie nie widnieje nic na ten temat.
Przemo
A w jakim czasie następuje zwrot za przesyłkę?
@Client:50460319, kwota przekazana na cele charytatywne znajduje się w ramach szczegółów zamówienia i na mailu zakupowym.
@bardzkapozytywka, sam proces wygląda następująco: kiedy kwota za przedmiot wpłynie bezpośrednio na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Sprzedający otrzymuje środki na pokrycie kosztu dostawy od Kupującego, który dokonał zapłaty w ofercie charytatywnej (o ile takie koszty jako Sprzedający ustawiłeś w ofercie). Środki za dostawę znajdziesz na swoim saldzie u operatora PayU.