anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wystawić przedmiot bez konieczności zaznaczania opcji reklamacji czy zwrotu?

bck_bilgoraj
#1 Nowicjusz#

Wypełniając krok po kroku formularz sprzedaży natrafiam na problem z wyłączeniem opcji reklamacji i zwrotu, system bez zaznaczenia takiej możliwości nie chce mnie przekierować dalej, co w takiej sytuacji zrobić? jak to ominąć? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@bck_bilgoraj Masz smart? osoba prywatna?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

JoannaK1901
#7 Wielbiciel#

Hej, czy udało Ci się ominąć ten problem i dodać aukcje wyłączając opcje zwrotu i reklamacji? Mam aktualnie ten sam problem... 😑

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@bck_bilgoraj Opcję zwrotu, jako osoba prywatna, możesz wyłączyć, bo nie musisz zwrotów przyjmować. Musisz jednak rozpatrywać reklamacje, jeśli do nich dojdzie. Jeżeli udostępniasz wysyłki Smart zwrotów nie wyłączysz i musisz je przyjąć, ale tylko przy tych wysyłkach.

Ula

Ula
oznacz moderatorów