Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
w tym roku wystawiłem 20 przedmiotów na rzecz WOŚP, z tego udało się sprzedać 16.
Nie liczę niechlubnego 17. razu, który jest problematyczny, mianowicie:
1. Kupujący po zakończeniu aukcji napisał prośbę o anulowanie (nie zrobiłem tego, bo nie znalazłem opcji anulowania zakupu).
2. Poinformowałem kupującego o ponownym wystawieniu aukcji.
3. Później kupujący zmienił zdanie (historia korespondencji jest w centrum wiadomości), ale nie chciał zapłacić przez PayU - proponował zwykły przelew i płatność za pobraniem, które nie były dostępne w aukcji.
4. W międzyczasie ponownie wystawiony przedmiot sprzedał się i płatność przez PayU na rzecz WOŚP została zrealizowana przez drugiego kupującego.
5. Dzisiaj o 20:20 pierwotny kupujący zapłacił przez PayU.
6. O 21:49 zwróciłem wpłatę.
Niestety, mogłem zwrócić jedynie kwotę za przesyłkę.
Jeśli chodzi o kwotę za przedmiot jest podana lakoniczna informacja:
"Aby zwrócić wpłatę za te przedmioty skontaktuj się z Organizacją Charytatywną."
1. Z kim konkretnie mam się kontaktować z WOŚP w sprawie zwrotu? Jakiś email chociaż?
2. Co popełniłem źle - czy mogłem anulować zakup? (tak jak napisałem wcześniej, nie widziałem takiej opcji).
Tytułem wyjaśnienia: Zależało mi na sprzedaży, a aukcje na rzecz WOŚP trwały tylko do 9 lutego, dlatego nie miałem czasu, żeby czekać na niezdecydowanego kupującego.
dziękuję i pozdrawiam,
Jarek