Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Własnie przed chwilą rozmawiałem z Panią która stwierdziła, że 3 elementy z 6 woskowych ozdób, są uszkodzone.
Mało tego już zamówiła kuriera, żeby odebrał przesyłkę od niej.
Wytłumaczyłem, że nie wiem kto jej zwróci pieniądze bo rzeczy które My jako sztab wystawiamy, idą na konto Fundacji WOŚP a nam zwracana jest kwota za wysyłki.
Co z takim faktem teraz zrobić, kto ma zwrócić jej pieniądze za towar i wysyłkę?
@helppt Niestety ale Ty, jeśli nie udowodnisz, ze wysłałeś nieuszkodzone lub uszkodzenia doszło w czasie transportu lub klient uszkodził. Możesz jakoś próbować się dogadać z klientką i zaproponować podział strat wraz z nią tłumacząc, ze to było na cel charytatywny a nie zarobek.
Bo oczywiście zakładam, ze towar był sprawny i nie wiadomo ani nie ma jak dość do tego kto i kiedy go uszkodził 😉
W ofertach wystawionych w ramach Allegro dla WOŚP obowiązują te same zasady dotyczące zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro. Dowiedz się więcej o zasadach zwrotów i reklamacji.
Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:
Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.