anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie przedmiotu podczas pakowania, co powinniśmy zrobić?

Idź do rozwiązania
helppt
#3 Debiutant#

Witajcie.

Zaczęliśmy pakować rzeczy już te które się sprzedały.

Pakujemy zarówno opłacone jak i te które jeszcze nie są opłacone.

Własnie uszkodziła się misa z porcelanowego zestawu, która co prawda nie jest jeszcze opłacona ale z racji, że to spora część to szykujemy kiedy jest nas duzo, no ale się stało. Jedna z rzeczy zbiła się...

Co powinniśmy zrobić?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

@helppt Skontaktuj się z kupującym i poinformuj go, musisz zwrócić środki.

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@helppt powiadom kupca żeby nie wpłacał 😞

a jak zapłaci to :

Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:

  • imię i nazwisko kupującego oraz numer rachunku bankowego
  • numer płatności - znajdziesz go w zakładce Zamówienia – kliknij w [pokaż szczegóły] przy zamówieniu
  • kwota do zwrotu

Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
helppt
#3 Debiutant#

Właśnie jeszcze nie wpłacił.

Wiec wyślemy e-mail i zobaczymy co będzie dalej.

 

oznacz moderatorów