Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Zaczęliśmy pakować rzeczy już te które się sprzedały.
Pakujemy zarówno opłacone jak i te które jeszcze nie są opłacone.
Własnie uszkodziła się misa z porcelanowego zestawu, która co prawda nie jest jeszcze opłacona ale z racji, że to spora część to szykujemy kiedy jest nas duzo, no ale się stało. Jedna z rzeczy zbiła się...
Co powinniśmy zrobić?
@helppt Skontaktuj się z kupującym i poinformuj go, musisz zwrócić środki.
@helppt powiadom kupca żeby nie wpłacał 😞
Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:
Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.
Właśnie jeszcze nie wpłacił.
Wiec wyślemy e-mail i zobaczymy co będzie dalej.