Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostało złożone u mnie zamówienie, do którego nie mogę wygenerować przesyłki. Po uzupełnieniu pierwszego ekranu nie mogę przejść dalej, ponieważ zwracana jest mi informacja o błędnym adresie. Z tego co widzę adres uzupełniony jest w jednym ciągu bez podania numeru domu. Wysłałem prośbę do klienta o poprawienie adresu lub anulowanie zamówienia ponieważ nie mogę wygenerować przesyłki. Do tej pory brak odzewu. Dla ułatwienia status zamówienia jest w tej chwili WSTRZYMANE.
Kilka pytań:
1. Jak załatwić tą sytuację gdyby z klientem nie było kontaktu?
2. Czy taka sytuacja na którą nie mam wpływu ZNÓW wpłynie negatywnie na jakość mojej sprzedaży?
3. Jak w ogóle taka sytuacja może zaistnieć?
@QSCommerce, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z tą informacją?
@QSCommerce poproszę Cię jeszcze i podanie numeru zamówienia, którego ten problem dotyczy.
5dd84ec1-f9fa-11ec-a857-5d8b959c4e37
Proszę bardzo
@QSCommerce W narzędziu nadawczym Wysyłam z Allegro możesz zmienić dane odbiorcy. Adres odbiorcy zapisz w sposób "1C/10" - wtedy nadasz przesyłkę bez problemu.