anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Źle wpisany adres dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Zostało złożone u mnie zamówienie, do którego nie mogę wygenerować przesyłki. Po uzupełnieniu pierwszego ekranu nie mogę przejść dalej, ponieważ zwracana jest mi informacja o błędnym adresie. Z tego co widzę adres uzupełniony jest w jednym ciągu bez podania numeru domu. Wysłałem prośbę do klienta o poprawienie adresu lub anulowanie zamówienia ponieważ nie mogę wygenerować przesyłki. Do tej pory brak odzewu. Dla ułatwienia status zamówienia jest w tej chwili WSTRZYMANE.

Kilka pytań:

1. Jak załatwić tą sytuację gdyby z klientem nie było kontaktu?

2. Czy taka sytuacja na którą nie mam wpływu ZNÓW wpłynie negatywnie na jakość mojej sprzedaży?

3. Jak w ogóle taka sytuacja może zaistnieć?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QSCommerce, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z tą informacją? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Blad_dostawy.jpg

oznacz moderatorów
QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Blad_dostawy.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@QSCommerce poproszę Cię jeszcze i podanie numeru zamówienia, którego ten problem dotyczy.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
QSCommerce
#7 Wielbiciel#

5dd84ec1-f9fa-11ec-a857-5d8b959c4e37

 

Proszę bardzo

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QSCommerce W narzędziu nadawczym Wysyłam z Allegro możesz zmienić dane odbiorcy. Adres odbiorcy zapisz w sposób "1C/10" - wtedy nadasz przesyłkę bez problemu. 

ko_alka_0-1656939729646.png

 

oznacz moderatorów