Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 14 grudnia 2020 zgłosiłem na infolinię InPost usterkę; skaner w jednym paczkomatów nie działa prawidłowo, trzeba się nagimnastykować by złapał łaskawie kod kreskowy przesyłki. Zresztą widać, że jest brudny od wewnątrz. Nadaję sporo przesyłek i wklepywanie długich numerów ręcznie jest raczej uciążliwe. Zgłoszenie oczywiście zostało przyjęte i NIC w tym temacie nie zostało zrobione. Czas świąteczny był. OK, nie ponaglałem. Ale teraz wypada coś z tym zrobić.
Uprzejmie prosimy o ponowienie kontaktu w opisanej sprawie za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować informacje takie jak: adres paczkomatu. Postaramy się zweryfikować wskazaną sytuację.
Wolę w sposób widoczny publicznie. To paczkomat WLA01M w Wałczu, przy ul. Kościuszki, za sklepem Gama
botowi się nie odpowiada 😛
Oddział został poinformowany o konieczności ponownego zweryfikowania stanu technicznego tego paczkomatu i naprawieniu usterki.
W imieniu firmy przepraszamy za utrudnienia.
W ostatnim dniu lutego: bez zmian.
@evartus
Przepraszamy za utrudnienia. Oddział odpowiedzialny za Paczkomat został ponaglony w tej sprawie.
InPost tyz pikniee 😀
InPost pikniee