Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro pokazuje, że można podtrzymywać poziom dna obsługi klienta przez długi czas. Tylko na moim koncie trzy razy w ciągu jednego miesiąca działali bezprawnie i nie zgodnie ze swoim regulaminem. Zastanawiam ilu osobom oni szkodzą codziennie.
Najpierw miałem bezprawną blokadę konta. Później bezprawne zajęcie środków, po tygodniu ktoś napisał, że przepraszają i oddali środki, ale do dzisiaj nie oddali bo nie potrafią ich nawet doliczyć do mojego salda. Nie dostałem za nic żadnej rekompensaty. Na reklamację z prośbą o rekompensatę nikt mi nie odpisał w 14 dni a w odpowiedzi i regulaminie napisali, że odpiszą w 14 dni. Termin minął 2 dni temu. Napisałem, że termin minął i teraz oczekuję uznania roszczeń, ale na to też nikt nie odpisał.
( Nr ticketu dla mod. 44244990 )
@autobi_pl wyślij pisemne przedsądowe wezwanie
😵
W dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi na 2 reklamacje, pomimo, że termin na rozpatrzenie minął. Jeśli allegro ma mnie w d* to rozumiem, że pozostaje mi tylko UOKiK, czy ktoś już tam składał jakieś skargi i wie ile trwa rozpatrzenie?
@autobi_pl jesteś w relacji B2B jakie UOKIK ?
Czyli tylko sąd?