Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy wystawieniu oferty z nowym produktem (produkt nie ma prawa znajdować się w katalogu, gdyż jesteśmy producentem i działamy na swoich eanach) pojawia się komunikat "Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą."
Problem w tym, że Allegro nie tworzy automatycznie nowego produktu (tak jak to miało miejsce do tej pory) i blokuje wystawianie każdej aukcji. Wszystkie parametry są uzupełnione prawidłowo.
Nie jestem w stanie wystawić żadnej aukcji, praca stoi. Nie mogę nawet usunąć monitów z powyższym komunikatem.
Proszę o wyjaśnienie i rozwiązanie problemu.
@swarzedzak Cześć, czy kod EAN widnieje już w bazie GS1? Rozumiem, że uzupełniasz wszystkie dane w formularzu wystawiania oferty i wtedy pojawia się komunikat "Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą"?
Oczywiście, EAN znajduje się w bazie GS1.
Tak, wszystkie dane są poprawnie uzupełnione, oferta jest gotowa do wystawienia, a mimo to po kliknięciu "Wystaw" pojawia się ten komunikat. Próbowałam wystawić aukcje na kilka różnych sposobów, zawsze jest ten sam efekt.
@swarzedzak Rozumiem, podaj proszę ten kod EAN i zrzuty ekranu z całego formularza. Zgłoszę tę sytuację.
EAN - 5905101956056
To tylko jedna oferta, próbowałam wystawić inne, inny produkt, inny EAN, też nie ma prawa go być w katalogu, ale w GS1 jest - dzieje się to samo.
@swarzedzak Nie możesz stworzyć nowego produktu na EAN 5905101956056, bo taki produkt został już stworzony w naszym Katalogu:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/produkt/zglos-blad/82a68c16-1ee4-4bff-9391-f022c7a6f372
W takim razie co się zmieniło przy wystawianiu, że trzeba ręcznie wyszukiwać produkt w katalogu? Jeszcze niedawno automatycznie łączyło produkty przy wystawianiu. Czy mam za KAŻDYM razem wyszukiwać i wklepywać ręcznie produkt z katalogu?
@swarzedzak System powinien podpowiedzieć pasujący produkt, ale zweryfikujemy z zespołem technicznym, dlaczego tak się nie stało
No właśnie tak było dotychczas. W tej chwili nic nie sugeruje tylko do razu wali komunikatem.
Dzięki za interwencję, czekam na pomyślne wieści.
Dokladnie, od rana problem z wystawieniem, dodatkowo cos pomieszali i sa problemy z ofertami wielowariantowymi, nie wyświetlają wszystkich ofert . . .
Wystepuje od dwoch dni blad, ktory calkiem niedawno juz wystepowal.
Do tej pory, jesli sie wystawialo oferte z produktem istniejacym w bazie Allegro, byla ona wiazana z nim po kodzie EAN podczas zatwierdzania oferty.
Od dwoch dni, gdy wystawia sie taka oferte - nie mozna jej zatwierdzic, poki sie nie wybierze produktu bezposrednio z Waszej bazy - no i jest to utrudnienie, bo wymaga dodatkowej pracy. TEraz trzeba wybierac recznie powiazanie - wczesniej robilo sie ono automatycznie