Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka moja subiektywna ocena anulacji zakupu. 90% klientów, którzy anulują u mnie zakup ma problem z zapłatą, albo wyborem formy płatności. niestety kiedyś klient był bardziej lotny, jak mu nie przeszła płatność, to ją ponowił, jak wybrał w formularzu złą formę wysyłki, to również ją później był w stanie zmienić. Teraz do tego służy anulacja zakupu. I mam takie kwiatki, że ktoś kupuje np. 5 razy ten sam przedmiot, po każdym kolejnym zakupie anuluje poprzedni zakup, bo nie potrafi zapłacić, a za piątym razem bierze pobranie. To jest norma, nie ma dnia, żeby nie było takiej sytuacji. Potem zbiera mi się tych anulacji masę, że niekiedy boję się, że przegapię wnioski o zwrot prowizji, bo robi się tego masa.
Zastanawiam się czy nie zlikwidować tej opcji na aukcjach, bo jest ona dobrowolna z tego co pamiętam.
wyłącz sobie to anulowanie
i problem się skończy
Teraz możesz to jeszcze wyłączyć, ale na koniec lipca powróci i już nie wyłączysz.
@mikeza Jest darmowe narzędzie co pilnuje zwrotów prowizji. Sama nie korzystałam jeszcze ale czytałam, że chwalą sobie. Nawet jakieś zaległe wyszukuje 🙂
@Kaliope_Brzeg dzięki, jutro przetestuję, też mam tego masę.
A nie wiesz może, czy to tylko do zwrotów zwykłej prowizji, czy może tez do tej od kosztów wysyłki, oczywiście nieopłaconych?
@PHUABIB2 Aż tak dobrze to chyba nie 🙂 Może jakaś poprawka do prowizji od kosztów wysyłki z czasem się pojawi . Też mam zamiar jutro testować .
@PHUABIB2 Działa zarąbiście 🙂 Na dzień dobry wyszukał mi 3 zaległe prowizje o których pewnie zapomniałabym, złożył wniosek i mam już zwrot .