anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatyczny zwrot środków z allegro protect - jakie opłaty

MOMAZU
#10 Popularyzator#

Allegro na koniec marca wprowadza zmianę dotyczącą automatycznej próby zwrotu ( przez dwa dni). Gdy zwrot nie dojdzie do skutku, pieniądze mają być zwracane z allegro protect. Czy ktoś się orientuje z jakimi dodatkowymi kosztami będzie się wiązać taka wypłata z allegro protect? Bo zakładam, że może się tak zdarzyć, np przy okazji świąt, długich weekendów itp bo nie wszyscy pracują 24 godziny/7 dni w tygodniu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MOMAZU nie ma dodatkowych opłat za doliczenie kwoty wypłaconej w ramach Allegro Protect do Rozliczeń z Allegro sprzedającego. Już wyjaśniam, na czym polega ta zmiana, ponieważ tylko w przypadku zagranicznych rynków, zwrot wpłaty zostanie wypłacony w ramach Allegro Protect.

Czas na zwrot pieniędzy, to wciąż, zgodnie z naszą polityką zwrotów:
- 2 dni robocze – od momentu anulowania zakupu;
- 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu do Ciebie – w przypadku zwrotu w ramach odstąpienia od umowy.

Gdy kupujący anuluje zamówienie (niezależnie od rynku) od razu podejmiemy próbę automatycznego zwrotu – z pieniędzy, które widzisz w zakładce Środki i historia operacji. Jeśli na Twoim saldzie widocznym w tej zakładce nie będzie wystarczającej kwoty do automatycznego zwrotu, będziemy podejmować próby pobrania pieniędzy przez kolejne 2 dni robocze.
Jeśli nie będzie środków do zwrotu:

  • Na zagranicznych rynkach: w imieniu zarejestrowanego klienta utworzymy automatycznie wniosek o rekompensatę z Allegro Protect i wypłacimy pieniądze w ramach programu. Następnie dodamy tę kwotę do Twoich pozostałych opłat za usługi Allegro – znajdziesz ją w zakładce Rozliczenia z Allegro.
  • Na allegro.pl: tak jak dotychczas, klient będzie mógł rozpocząć z Tobą Dyskusję, a gdy nie dojdziecie do porozumienia – będzie mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Allegro Protect.

    Gdy kupujący odstąpi od umowy
  • Na zagranicznych rynkach: gdy klient odeśle Ci produkt, a Ty w ciągu 7 dni kalendarzowych od dostarczenia produktu nie podejmiesz decyzji w sprawie zwrotu (wypłata pieniędzy lub odmowa) – spróbujemy zrobić automatyczny zwrot. Zrobimy go z pieniędzy, które widzisz w zakładce Środki i historia operacji. Jeśli na Twoim saldzie widocznym w tej zakładce nie będzie wystarczającej kwoty do automatycznego zwrotu, będziemy podejmować próby pobrania pieniędzy przez kolejne 24 godziny.
    Jeśli zwrot nie dojdzie do skutku, w imieniu zarejestrowanego klienta utworzymy automatycznie wniosek o rekompensatę z Allegro Protect. Gdy wypłacimy równowartość zwrotu w ramach programu, dodamy tę kwotę do Twoich pozostałych opłat za usługi Allegro – znajdziesz ją w zakładce Rozliczenia z Allegro
   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów