Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Poniedziałkowa awaria to nie tylko nasze nerwy jako sprzedawców, którzy nie mogli wywiązać się ze swoich zamówień, ale też nerwy klientów, którzy bardzo mocno się niecierpliwią, a jak mocno, pokazuje sms otrzymany od klienta dziś rano:
Jak widać niektórym już puszczają nerwy i trochę im się nie dziwię(aczkolwiek Pan ze screena zamówił dostawę Mini Przesyłką a każdy wie jak to idzie...).
No i tutaj moje pytanie: co allegro zrobiło, aby poinformować klientów, że była awaria systemu Poczty Polskiej, która uniemożliwiła wysyłkę ich zamówień przez ponad 24h, a co za tym idzie powstało opóźnienie NIE Z WINY SPRZEDAJĄCYCH?
Czy taka informacja trafiła w ogóle do kupujących? Czy tak jak my, sprzedawcy, nic nie wiedzieli oni o awarii, dopóki nie trafili na jakieś forum?
@TrafficMarketing na Gadane jest mocno rozbudowany wątek w temacie , podsyłaj go niecierpliwym klientom .
Mi już nie chodzi o niecierpliwych klientom ale o KOMPLETNY BRAK komunikatów ze strony allegro: zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Jest duża awaria o tym na allegro cisza...