anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria Poczty Polskiej i jej konsekwencje

TrafficMarketing
#9 Pomysłodawca#

Witam

Poniedziałkowa awaria to nie tylko nasze nerwy jako sprzedawców, którzy nie mogli wywiązać się ze swoich zamówień, ale też nerwy klientów, którzy bardzo mocno się niecierpliwią, a jak mocno, pokazuje sms otrzymany od klienta dziś rano:

Screenshot_20240913-111916.png

 

Jak widać niektórym już puszczają nerwy i trochę im się nie dziwię(aczkolwiek Pan ze screena zamówił dostawę Mini Przesyłką a każdy wie jak to idzie...).

No i tutaj moje pytanie: co allegro zrobiło, aby poinformować klientów, że była awaria systemu Poczty Polskiej, która uniemożliwiła wysyłkę ich zamówień przez ponad 24h, a co za tym idzie powstało opóźnienie NIE Z WINY SPRZEDAJĄCYCH?

Czy taka informacja trafiła w ogóle do kupujących? Czy tak jak my, sprzedawcy, nic nie wiedzieli oni o awarii, dopóki nie trafili na jakieś forum?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TrafficMarketing na Gadane jest mocno rozbudowany wątek w temacie , podsyłaj go niecierpliwym klientom .

oznacz moderatorów

TrafficMarketing
#9 Pomysłodawca#

Mi już nie chodzi o niecierpliwych klientom ale o KOMPLETNY BRAK komunikatów ze strony allegro: zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Jest duża awaria o tym na allegro cisza...

oznacz moderatorów