Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wybierając paczkomat do którego miałem zanieść paczkę omyłkową zmieniłem paczkomat odbiorcy...
to kicha .
tyle to wiem ;D
ReXXxxx no tak , teraz pozostaje Ci wygenerować drugą / płatną / i wysłać towar do klienta . Nic więcej nie zrobisz .
zwracać klientowi wpłatę i prosić żeby ponownie zakupił ? wystąpić o zwrot prowizji, a co z tą etykietą wprowadzać numer nadania ?
ReXXxxx no niby tak się da , ale musisz wziąć pod uwagę , że różnie klient może zareagować .Nie wprowadzaj numeru przesyłki ,zmień status zamówienia na,,nowe ,, i poproś klienta o anulowanie ,może pójdzie Ci na rękę,
dzwonie do klienta, dzięki, pozdrawiam
Zadzwoń na infolinię InPost, mnie wielokrotnie pomogli w różnych spawach, np wygenerowali nową etykietę w miejsce błędnej.