anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości przypisania Etykiety do produktu w Mój asortyment

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Tak jak w tytule, próba przypisania Etykiety kończy się szarym oknem, trzeba go odświeżyć aby zaczął reagować.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dareltek czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z widocznym błędem? Zgłoszę to do działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Zdjęcie nic nie da, okno przeglądarki robi się lekko szare i nie reaguje po tym jak próbuję wybrać etykietę. Przeglądarka Chrome.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dareltek a czy próbowałeś na innej przeglądarce? Czy wyczyściłeś ciastka i pamięć podręczną na Chrome? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Dareltek
#9 Pomysłodawca#

Okienko ucieka w górę, trzeba przesunąć z 4 ekrany do góry i jest ok.

oznacz moderatorów