Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przewoźnik zaakceptował 08.09.2025 wypłatę odszkodowania za zaginioną przesyłkę, potwierdzone drogą mailową przez Allegro. Do dnia dzisiejszego nie mamy odszkodowania, a Allegro nie odpisuje na maile.
Prawie 1100 zł przeniesione na Allegro Protect - stąd biorą pieniądze na odszkodowanie.
Na czacie nikt nie pomoże bo są niskiej rangi pracownicy.
Sprzedawca to od razu by nałożyli blokade.
08.09.2025 otrzymaliśmy maila o zaakceptowaniu wypłacenia odszkodowania przez przewoźnika.
Nie wiem z jakiego pacela korzystasz kalendarza ale nie pogrążaj się już bardziej.
Napisałeś wcześniej "30 dni minęło 07.10". Ja to zrozumiałem, że od dnia złożenia reklamacji, a nie od otrzymania decyzji reklamacyjnej.
Pozostaje skarga do UKE.