Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie co w takiej sytuacji - wiadomo, że środki zostaną zwrócone dopiero po zwrocie towaru. Zgodnie z przepisami prawa Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Teoretycznie zatem, jeżeli konsument nie odeśle towaru przez 14 dni od odstąpienia jego prawo powinno wygasać, tylko pytanie co w sytuacji, gdy towar zostanie odesłany np. po miesiącu albo później?
@CWBStartup odstąpienie od umowy jest skuteczne nawet w przypadku kiedy klient towaru nie odsyła. Także zgodnie z prawem możesz wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru, jednak jeżeli klient finalnie towar odeśle, to powinieneś mu zwrócić środki (kwotę możesz pomniejszyć, jeżeli w wyniku działań klienta została pomniejszona wartość towaru).
@CWBStartup zgodnie z prawem możesz też poinformować go że naliczasz mu bezumowne korzystanie z towaru który jego własnościa już nie jest w kwocie x na dzień na piśmie wyślij mu zalącznik w wiadomości potem wystaw mu fakturę i potrąć ze zwrotu
@CWBStartup z doświadczenia wiem że jak nie odesłał to nie odeśle, pewnie se zostawił 🙂 zaznacz w zwrotach odmowę, napisz że został przekroczony termin i w razie zwrotu od XX.XX.XXXX naliczysz 1 zł za bezumowne posiadanie - wypożyczenie towaru za każdy dzień zwłoki 🙂
@kostas11 Ja bym przyjął raczej 0,14% za dzień jako najbardziej rozsądny i prawnie uzasadniony