Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zgłosiła dyskusję, iż klocki które zakupiła na prezent są nie kompletne (brakuje jednego klocka w zestawie). Przepraszam ją oraz informuję, iż takie przypadki się zdarzają, lecz jest to wina producenta, dlatego proszę o podesłanie zdjęcia przy czym numeru brakującego elementu (widoczne na rozpisce w instrukcji klocków), abym mógł niezwłocznie skontaktować się z producentem odnośnie podesłania brakującego klocka. Klientka informuje, mnie że nie będzie zawracać głowy dziecku i oczekuje zwrotu środków przy czym zaznacza, że wtedy wystawi pozytywną opinię, lecz jeżeli nie to dostanę negatywną. Nieźle, że doszło do tego, że sprzedawca jest szantażowany złą opinią. Macie jakieś sugestie jak mogę postępować?
Bardzo źle jak tak robi szantażuje. takie opinie powinny być wykluczane- ewidentny dowód skoro tak pisze, nie musisz się godzić na zwrot środków a wręcz nie powinieneś, masz prawo wyboru reklamacji ale masz 14dni na jej rozpatrzenie.
Poinformowałem właśnie kupującą, że w tym wypadku działa procedura reklamacyjna, a nie zwrotu, a więc mogę dosłać brakujący element przez co zestaw stanie się kompletny.
Sam producent przewiduje możliwość braków w zestawie i można brakujący klocek zamówić bezpłatnie bezpośrednio na jego stronie:
https://www.lego.com/pl-pl/service/replacement-parts
Sam z tego raz korzystałem.
Warto poinformować o tym klientkę.
A coś czuję że negatywa i tak nie unikniesz 🙉
EDIT. Założyłem że sprawa dotyczy klocków LEGO
Zgadza się, sprawa dotyczy LEGO. Skierowałem już wiadomość do kupującej ze wskazanym linkiem, zobaczymy co będzie. Z góry dzięki