anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ciągłe blokady konta przez allegro

Silvani_Pet
#7 Wielbiciel

Od 5 miesięcy staramy się sprzedawać na portalu allegro . Przeszedłem wszystkie weryfikacje . Następnie rozpoczęliśmy sprzedaż , sprzedaż rosła , nagle około  3 miesiące temu doszło do pierwszej blokady -standardowo musieliśmy wysłać wszystko , rozwiązać dyskusje - dopełniłem wszystkiego , koto zostało odblokowane . Znów zaczęliśmy sprzedaż , po około 2-3 tygodniach , znów blokada i znów to samo . Ponownie wszystko rozwiązaliśmy . Ponownie rozpoczęliśmy sprzedaż  , 2 tygodnie sprzedawaliśmy , w piątek skorzystaliśmy z promocji allegro , sprzedaż ruszyła , w sobotę wieczorem znów blokada ..... 

Przez ten czas nie łamiemy regulaminu , nie mamy nie rozwiązanych dyskusji itd. . Prowadzenie firmy kosztuje , jak mamy blokady co 2-3 tygodnie , nie ma żadnej stabilizacji , nie da się nic zaplanować . Jak piszę do allegro odpowiadają boty w kółko to samo . Nie odpowiadają na pytania . 

Poinformowałem o tym wszystkim allegro, ale tam tradycyjnie boty piszą regułki .

Miał ktoś taki przypadek ? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Monika__L
#18 Luminarz

Tak mnóstwo tu takich przypadkow

przejrzyj forum i rozgość się 🙂

prawdopodobnie sprzedajesz towar z branży wrażliwej na podróbki i oszustwa

elektonika

mattel

kawa

perfumy

ubrania i zabawki na licencji

oznacz moderatorów

Silvani_Pet
#7 Wielbiciel

Nie sprzedajemy karmy dal psów . Prosta sprawa , tylko co 2-3 tygodnie mamy blokady , musimy wszystko wysłać i czekać itd. Nie wiadomo czemu są blokady . 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Silvani_Pet. Sprawy związane z blokadą konta możesz wyjaśnić tylko drogą mailową i widzę, że jesteś już w kontakcie z naszym działem bezpieczeństwa i otrzymałeś już dalsze informacje w tej sprawie. Na Twoje wiadomości mailowe odpisują prawdziwe osoby, nie boty. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Silvani_Pet
#7 Wielbiciel

Tak zgadza się jesteśmy w kontakcie z działem bezpieczeństwa - nie chodzi o to co mamy zrobić bo to wiemy . Chodzi o to że blokady są co 2-3 tygodnie . Nie pamiętam dokładnie , ale mieliśmy już 3 weryfikacje na początku otwarcia konta i to jest zrozumiałe - allegro chce nas sprawdzić . To rozumiem , ale potem następują blokady cyklicznie co 2-3 tygodnie , po czym musimy wszystko wysłać , rozwiązać dyskusje , towar musi być dostarczony do kupującego , a jak kupujący , nie odbierze to musimy czekać , aż do nas przyśle i oddamy pieniądze , i potem jeszcze musimy czekać 24 h - to trwa . Czym więcej wysyłek tym więcej spraw do rozwiązania , a allegro blokuje wszystko sprzedaż ,wypłaty , a przecież firma ma koszty , trzeba płacić rachunki , za dostawy , terminy płatności . To tak jak by wynajmować lokal , sprzedawać coś , a właściciel przychodzi i mówi , a teraz nie możesz sprzedawać , bo musi coś tam zrobić . Nie da się prowadzić firmy w takich warunkach . firma jest po to by sprzedawała , jak nie może sprzedawać to szkoda zachodu . Pakowanie paczek kosztuje , mamy wszystko spakować i wysłać , a kto za to zapłaci , kiedy allegro odblokuje konto , a może za 2 tygodnie znów zablokuje . Nie rozumiem kto to wymyślił , ale jeśli firm miała już tak dużo weryfikacji i sprawdzania i ze wszystkiego się wywiązała , to po co allegro znów ją blokuje ? Przecież to jest zupełnie nie opłacalne . Zamiast zająć się sprzedażą i wysyłkami zajmujemy się dyskusjami z allegro . Wolę oddać pieniądze kupującym ,napisać uczciwie kupującym , że mamy następną blokadę i już nie dajemy rady finansowo kontynuować sprzedaży na portalu allegro .  Sprzedać towar na innej platformie , mniej , ale stabilnie . Po za tym pisze , to wszystko do allegro , a dostaje maile kopiuj /wklej jak były przy każdej blokadzie , to jak ja mam się zabezpieczyć przed blokadami ? co mam robić ? Działamy zgodnie z regulaminem , a i tak jesteśmy blokowani  . Nie wiedze perspektyw , nie mam żadnych zabezpieczeń przed blokadami  . 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Silvani_Pet, rozumiem, przekażę Twoje uwagi do działu bezpieczeństwa jako uzupełnienie sprawy. 
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania związane z ograniczeniem, to możesz przesłać je w korespondencji mailowej. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Silvani_Pet
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo za przekazanie informacji do działu bezpieczeństwa . Ja również wszystko do działu bezpieczeństwa przekazałem na co dostałem odpowiedź , że mam wysłać wszystkie wysyłki i czekać ( kopiuj/wklej, to co zawsze ) itd. Natomiast istota sprawy jest taka , że nie da się w ten sposób prowadzić firmy , na co nikt z allegro nie reaguje . 

Ja już jestem pogodzony z losem, że sprzedawać na allegro nie będę , nie stać mnie na ciągłe dokładanie do firmy .Trzecia blokada allegro bez powodu ,w zasadzie zabija firmę . 

Anuluje wszystkie zamówienia od klientów , oddaje pieniądze kupującym i na tym koniec . Ja tego nie rozumiem, dlatego tutaj napisałem .  Allegro zarabia na naszej sprzedaży , my sprzedajemy i zarabiamy - schemat jest banalnie prosty , po co blokować firmy które miały już kilka weryfikacji i przeszły je bez problemu  , nie mam pojęcia . 

Wygląda to na niszczenie małych przedsiębiorców przez korporacje . 

 

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Silvani_Pet

Jak robisz kupującemu zwrot pieniędzy, bo ten nie odebrał przesyłki, to jest to podejrzane.

Nieodebranie przesyłki nie jest tożsame z odstąpieniem od umowy, taki towar nadal jest własnością kupującego. Aby odstąpić od umowy kupujący musi złożyć stosowne oświadczenie, samo odesłanie nie ma prawnego znaczenia. 

oznacz moderatorów