anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro będzie pobierać opłaty za przyjazd kuriera po paczkę Allegro kurierDPD??

interzakupy_2006
#10 Popularyzator#

w cenniku na stronie https://allegro.pl/regulamin/pl/zalacznik-4

jest taka pozycja

Zlecenie odbioru (dot. jednorazowego zlecenia 3 lub mniej paczek z jednego miejsca w tym samym dniu)
DPD_N1_PODJAZD
3,69 zł

 

czy to znaczy ze po jedną paczkę "Allegro kurier DPD" nie można złożyć "zlecenia odbioru" mimo że po zwykłą paczkę kurierską takie zlecenie odbioru jest bezpłatne ??

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

GoldGame2
#8 Zapaleniec#

Już w trakcie, bo to absurd totalny.

 

oznacz moderatorów

OKTAGON-GROUP
#7 Wielbiciel#

Koniec końców naliczają opłaty za podjazd zgodnie z Załącznik nr 4 lecenie odbioru (dot. jednorazowego zlecenia 3 lub mniej paczek) ZLODB 3,69 zł  czy jest to usługa bezpłatna jak przekazują w pomocy https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-kurier-dpd-nowy-model-rozliczeniowy-ZGjlBn2rdU4 

??

 

Przechwytywanie.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OKTAGON-GROUP Od 2 listopada opłata 3,69 zł za odbiór od 1 do 3 paczek już nie obowiązuje, więc aktualnie nie naliczamy żadnych opłat za podjazd kuriera niezależnie od liczby przesyłek. Poprawiśmy już ten zapis w artykule, tak aby nie było wątpliwości w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ A co z opłatami pobranymi wczesniej? Allegro w korespondencji każe składac reklamacje do DPD, a pani z DPD twierdzi, że to sprawa wyłącznie allegro i oni maja zwrócic.

Wiec jak?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AptekaNatolinska Tak, właściwą drogą jest najpierw złożenie oficjalnej reklamacji w DPD wraz z pełnomocnictwem do składania reklamacji udzielonej przez Allegro. W przypadku, kiedy reklamacja oraz odwołanie od niej zostaną rozpatrzone negatywnie, możesz w terminie 14 dni od otrzymania decyzji odmownej zwrócić się do nas z prośbą o pomoc. Wówczas poprosimy Cię o  przedstawienie wszystkich faktów i dokumentów związanych z reklamacją, w tym całej korespondencji z przewoźnikiem.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

goralshop_pl
#8 Zapaleniec#

czyli dla każdej przesyłki wysłanej do tej pory przez allegro dpd należy składać reklamację ? allegro nie potrafi tego załatwić jednym kontaktem z dpd ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@goralshop_pl Jeśli chcesz reklamować daną przesyłkę to tak, nie ma innej możliwości. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

goralshop_pl
#8 Zapaleniec#

ale od allegro kupuję usługę więc to wy powinniście sprawę załatwić w imieniu wszystkich użytkowników. Wiem allegro jest tylko po to aby tylko kasować swoich (prowizje, dodatkowe opłaty, utrudnianie sprzedaży itp)

oznacz moderatorów

servicecard
#9 Pomysłodawca#

Poproszę o wystawienie pełnomocnictwa do reklamowania za was opłat nienależnie pobranych przez DPD od nas. Gdzie jest to pełnomocnictwo, bo prosiłem już o nie nie wcześniej a do dziś nie mam w temacie nawet grama odpowiedzi. Ja wiem, że wy nas traktujecie jak barany do strzyżenia, ale to już jest przegięcie! Mało tego - nawet na prośbę nikt z was nie potrafi zareagować!

oznacz moderatorów

servicecard
#9 Pomysłodawca#

Poproszę o wystawienie nam pełnomocnictwa do składania reklamacji. Mamy mnóstwo tych opłat naliczonych i zweryfikujemy wszystkie, ponieważ nie może być tak, że my ponosimy jakieś ukryte opłaty. Mało tego - DPD nam wystawiało jeszcze jakieś dziwne opłaty za brak wykonania limitu wysyłanych paczek w ramach naszej umowy z DPD. Poza tym widzę na koncie jakieś pozycje opisane jako zlecenie przekierowania przesyłki - ani razu takowego zlecenia ni wystawialiśmy, więc czekam na wyjaśnienia kto składał takie dyspozycje i dlaczego my mamy za to płacić?

oznacz moderatorów

servicecard
#9 Pomysłodawca#

Co z pobranymi dotychczas opłatami za podjazd kuriera? Nasza umowa gwarantowała nam bezpłatny odbiór a to że Alllegro coś nakombinowało to my mamy za too płacić?

oznacz moderatorów