Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potencjalna klientka zadała pytanie o ew, niższą cenę produktu przy zakupie / .... / sztuk . Zaproponowałem obniżenie ceny w ofercie . Żadnej innej propozycji .
Natychmiast otrzymałem od allegro poniżśzą wiadomość
,,
Dzień dobry Mała Drogeria (mdrogeria) |
W swojej wiadomości wysłanej do 'nick' informujesz kupującego o możliwości negocjacji ceny przedmiotu. Ta wiadomość została wysłana automatycznie. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, napisz przez formularz. Odpowiemy na Twoje pytania.
Temat dla sprzedających , proszę osoby nie mające nic mądrego do powiedzenia , aby powstrzymały się od wpisów
|
@mdrogeria Podejrzewam że jakiś bot wychwytuje frazy i nie rozróżnia.... Pewnie takie same info dostają kupujacy wysyłający emaile typu : Produkt nie sprzedał się za X, kupie go jak wystawi Pan/Pani za X-20%.... raczej nie ominiesz.
pinsplash ciekawy jestem , czy wiadomość dotarła do klientki . ????
@mdrogeria system wychwycił : obniżka ceny i potraktował to jako propozycje transakcji poza allegro. Stąd automatyczna odpowiedź i pogrożenie paluszkiem NuNu Mdrogeria Wielki Brat Widzi hihi 🙂
Co prawda troche nieostro (bo wcale nie chodziło o transakcje poza allegro ) no ale jednak widzi 🙂
@mdrogeria, taka wiadomość zostaje wysłana tylko do sprzedającego, natomiast klientka tego nie widzi.
mr_oma dzięki , już wszystko jasne , bardziej mi chodziło o to czy wiadomość do klientki dotarła i ew, konsekwencje .
Ja mam coś mądrego do powiedzenia i nikt mi nie zabroni zamieścić postu. Allegro uznało, że taka korespondencja może skutkować bliższym kontaktem i finalizacją zakupu poza serwisem, dlatego taki komunikat. Nie można dyskutować z kupującymi za pośrednictwem Allegro o obniżaniu ceny.
@xyz96 Ale jest różnica pomiędzy : "za ile poza allegro" i " jak Pan wystawi na allegro za X to kupię" . Problemem jest brak funkcji "make an offer".
Różnica jest, ale ryzyko też jest, dlatego Allegro dmucha na zimne.
pinsplash _Likos_ mikeza no i mam odpowiedź , podejrzewałem ,że to upomnienie ,ale się myliłem . CYT:
,,Dzień dobry,
dziękuję Panu za wiadomość.
Jeśli chodzi o negocjację, jest ona dozwolona, o ile dalsza transakcja odbędzie się poprzez Allegro. Jeżeli jednak finalnie chcą Państwo negocjować warunki poza serwisem, będzie stanowiło to naruszenie i prosimy nie kierować tego typu wiadomości do Użytkowników.
Otrzymany komunikat ma charakter wyłącznie informacyjny i nie niesie z sobą żadnych konsekwencji. Chcieliśmy jedynie przypomnieć, by w razie negocjacji sprzedaż nadal odbyła się poprzez Allegro. Często jest tak, że negocjowanie prowadzi do sprzedaży poza Serwisem, co pozbawia ochrony z naszej strony.
W razie dodatkowych pytań, pozostaję do Pana dyspozycji.
@mdrogeria Ja nie mam nic przeciwko. Allegro potwierdziło moją wersję - dmucha na zimne 🙂
xyz96 rozwiązaniem jest odpowiedź na zgłoszenie , ale sobie rozwiązania nie dam ..... bo nie ładnie . Pisało tu kilka osób może zaczekam na wypowiedzi w tym temacie .
@mdrogeria Jeżeli otrzymałeś konkretną odpowiedź od Allegro, która stanowi rozwiązanie Twojego problemu, nie widzę przeszkód, aby takie odpowiedzi zamieszczać również na forum i oznaczać post jako rozwiązanie 😉
Upomnienia otrzymuje się mailowo, więc Twoją wiadomość po prostu wyłapał ich czat-bot i poinformował Cię o ewentualnych konsekwencjach. To samo bot rozsyła przy innych frazach, jak: "poza serwisem/poza allegro", najprawdopodobniej też przy linkach zewnętrznych, ale nie wiem czy coś się w tej kwestii zmieniło.
Rozwiązaniem w przypadku negocjacji cen jest wystawienie osobnej oferty i natychmiastowe wysłanie kupującemu linku do oferty. W serwisie zaindeksuje się ona dopiero po kilku minutach (nawet do 60), więc trzeba się z kupującym dogadać, że wysyłasz link i niech śledzi jej widoczność - wysłanie linku bezpośredniego jest bezpieczniejsze, bo wyszukanie oferty nie będzie możliwe od razu nawet jak będzie już widoczna w serwisie.
Po swoich testach przyuważyłem, że oferty były dostępne do wyszukania po minimum 5 minutach, ale to tak w najlepszym przypadku, więc bez obaw można w taki sposób załatwiać "negocjacje cen". Dzięki temu, że na Allegro jest od groma sklepów, które wystawiają nowe oferty z automatów, widoczność nowej oferty w wyszukiwarce będzie opóźniona (zależnie od godziny), bo serwis musi najpierw przemielić kolejkę.
DarkStoorM można i tak , ale chciałem szybko załatwić sprawę poprzez czasowe obniżenie ceny w ofercie .
@mdrogeria, jak ładnie wymoderowali/zmienili tytuł postu. wysyła ostrzeżenia 🙂