anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jako osoba fizyczna muszę przyjać zwrot od Kupującego ( odstąpienie od umowy na odległość)

MAMY ROZWIĄZANIE!
donas_art
#8 Zapaleniec#
  • Jestem osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej,  kupujący kupił towar na kup teraz z opcją wysyłki Smart. Jak się okazało towar mu nie pasował i zarzadał zwrotu pieniędzy.  Wysłany towar był zgodny z opisem w aukcji, ale Pani sobie wymyśliła, że kupi, przymierzy i jak nie będzie pasować to odeśle.  Tak też zrobiła.  Allegro zmusza mnie do zwrotu pieniędzy kupującemu. Nadmieniam że jestem zwykłym śmiertelnikiem a nie sklepem i na stronie "o Sprzedajacym " było napisane że Nie przyjmuje zwrotów.  Co mam z tym zrobić,  czy odesłać to kupującemu czy nie odebrać przesyłki  ? Ktoś mnie chroni przed takimi kupującymi  ? Bo Allegro się wypięło i każe zwracać kasę mimo że Kodeks Cywilny mówi że nie mam obowiązku ? Please co robić ? 
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
RCPilots
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź. Tak, wiem. Wspomniałem nawet o tym we wpisie. Pytanie jak "jasno i czytelnie" poinformować o tym kupującego, bo nie oszukujmy się – podejrzewam, że większość kupujących nawet jeśli znają przepisy to będzie zdziwiona brakiem zwrotu kosztów przesyłki. Spora część kupujących zakłada, że jak jest Smart to jest firma. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@RCPilots nie musisz w jakiś szczególny sposób informować . Konto masz zwykłe , nie tytułujesz się jako firma i to powinno kupujacemy wystarczyć . Dla pewności możesz odpowiednią adnotację umieścić w zakładce ,, o sprzedającym ,,

oznacz moderatorów
RCPilots
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. A możesz mi proszę powiedzieć: rozumiem, że ci którzy kupili bez Smarta tak czy siak mają darmowy zwrot, nie?

oznacz moderatorów