Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeżeli przesyłka za pobraniem została nie odebrana i wróciła, to ona nadal jest klienta, czy mojej firmy?
Bo tutaj nie mogę zwrócić środki i mieć to gdzieś i odsprzedać. Ten klient jest z Czech.
Pytanie, co mam teraz z tym towarem zrobić?
@GIGAE_Sklep czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z kupującym?
Nie, a kiedy się skontaktuję to jakie może być rozwiązanie? To on musi anulować zakup? Czy po prostu powie, że już nie chcę tego towaru?
@GIGAE_Sklep Skoro klient nie zapłacił to transakcja nie została zakończona i przesyłka jest twoja. Co najwyżej możesz klientowi wysłać wezwanie do zapłaty z tytułu poniesionych przez ciebie kosztów, ale dochodzenie tego zwrotu będzie trudne i chyba mało sensowne.
Traktowanie przedmiotu jako własność klienta do niczego nie prowadzi bo nie dość że poniosłeś koszty to jeszcze zablokujesz sobie możliwość sprzedaży przedmiotu
Czyli po prostu ten towar jest mój i nie ma o co się martwić? Już napisałem do klienta ale nie odisuje
@GIGAE_Sklep skoro klient zawarł ważną umowę to towar jest jego własnością 😉
@GIGAE_Sklep kupujący nie dopełnił warunków umowy i jako sprzedający masz kilka praw dochodzenia roszczeń. Możesz m.in. w wiadomości do niego wyznaczyć termin na odebranie i zapłatę za towar, a w razie jego upływu uznać, że odstąpił od umowy.
Właśnie tak zrobię, dzięki
@GIGAE_Sklep jak już chcesz takie wezwanie prokurować to tam musisz wezwać kupującego do zapłaty za towar oraz za poniesione przez ciebie koszty powrotu i wysyłki 1 raz i to pod groźbą anulowania umowy z terminem a nie sam se anulujesz jak się nie odezwie ma mieć wyznaczone konkretne terminy i sankcje