Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient mi zakłada dyskusję, że nie otrzymał miniprzesyłki Allegro - status: doręczona. 12 lutego składam reklamację do Allegro, że przesyłka ponoć nie dotarła, otrzymuję zwrotkę „właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 49467931”. Nazajutrz odpisuję w dyskusji, że reklamacja została złożona, mimo tego klient klika o pomoc Allegro. Allegro odpisuje mi w dyskusji „zachęcam do zgłoszenia reklamacji do przewoźnika”, a dzisiaj nakłada na mnie blokadę.
To jest po prostu chore.
A komu on ma składać skoro nie otrzymał przesyłki, może należałoby to wyjaśnić, wiesz jak działają takie przesyłki!
Jeśli trafiła do paczkomatu to może kurier zrobił zbiór dlatego założył Tobie dyskusje że nie otrzymał paczki a widnieje jako odebrana
@koks_xx miniprzesyłki Allegro
większość odpowiedzi robią boty. Nie czytają, tylko wklejają formuły wg algorytmów.
Duża wartość? W księgarni chyba nie - oddałabym kasę i po temacie.
To przesyłka listowa doręczana do skrzynki oddawczej. Może niech klient sprawdzi, czy czegoś nie ma w skrzynce na listy.
@KsiegarniaDANIEL Zakładam że problem tkwi w tym, że na wypowiedź w Allegro w dyskusji nic nie odpisaliście w 24h, a takie są wymogi "regulaminu". Zapewne wtedy klient znów kliknął "poproś o pomoc Allegro" i blokada gotowa. Tak właśnie miałem niedawno. Też złożyłem reklamację, klient odpisał że dziękuje i czeka na info. Nic na to nie odpisałem a on sobie po 2 dniach kliknął "poproś o pomoc" i automatycznie dostałem ograniczenia na konto. Jest coraz lepiej 🙂