Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący założył dyskusję do zamówienia nr
af9c4f20-aca6-11ef-b4ea-c1aad341db96
dyskusja dotyczyła tego że klient dostał jedna sztukę towaru zamiast dwóch, wysłaliśmy klientowi screen jego zamówienia w którym czarno na białym widać że zamówił tylko jedną sztukę a nie dwie, klient przyznał nam rację przeprosił za zamieszanie jednak nie kliknął w zakończ dyskusję, nie udało nam się z nim skontaktować telefonicznie żeby poinformować że dla naszych statystyk dobrze byłoby żeby zaznaczył dyskusję jako rozwiązaną. Dyskusja jest rozwiązana czy ktoś z pracowników allegro może zamknąć nam taka dyskusję?
Z góry Dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
@BMP_Online nie panikuj , otwarta dyskusja nie ma wpływu na statystyki , przyjdzie pora to się sama zamknie