Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałam opisac pewna sytuacje..
Otóż kilentka zakupiła stół u mnie...
Po czym,gdy przyszło do wysyłki po sprawdzeniu okazał sie uszkodzony.
Dlatego wrócilismy go do producenta z prosba o wymiane.
okazał sie juz jednak nie dostepny...
w ten dzien gdy mielismy powiadomic klienta o całej sytuacji, przed nasza wiadomoscia, napisała klientka z oskarzeniami, ze stól juz powinien byc wysłany a ona nie ma zadnej wiadomosci i ze zada zwrotu pieniedzy. Wytłumaczylismy cała sytuacje, przeprosilismy ze sto razy,no ale była na tyle obużona ze wystawiła negatywa.
poczulismy sie potraktowani niesprawiedliwie gdyz dołozyismy staran zeby sprawe załatwic jak najszybciej i niepotrzebnie denerwowac klienta,liczylismy ze stól uda sie wymienic i nadać tego samego dnia.
no i po kilku dniach dostałam informacje od tej pani ze jest sklonna usunąc komentarzjedynie za rekimpensatą finansowa. poprostu chciała pieniędzy. szczyt chamstwa i bezczelnosci jak dla mnie.allegeo oczywiście nie zrobiło nic..
Czy komus tez sie zdarzyła taka sytuacja? jak reagowac na takie rzeczy i dlaczego są one nigdzie jakimś przepisem nie regulowane. Czemu kupujacy może wszystko a sprzedawca nic? pozdrawiam
Miałem odwrotnie. Sprzedający oferuje mi 100 i nie muszę zwracać podrabianej myszki Logitech, którą u niego kupiłem.
Wcześniej wystawiłem negatywa i zgłosiłem zwrot allegro, a dzisiaj dostałem propozycję na 100 zł...
Gdzie to mogę zgłosić do Allegro? Czy dostane odp z automatu czy ktoś się tym zajmie?
Oczywiście za ofertę i że nie ma towaru odpowiada sprzedający a nie producent, więc komentarz kupującego powinien być zgodny z obsługą. Klient nie może żądać niczego w zamian za usunięcie, oczywiście nawet osobiście spotkałem się z bonusami ze strony sprzedających za odpowiedni komentarz. Jeżeli masz dowody to zgłoś na Policję.