Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę anulować zakup od klienta który zamówił paczkę ale telelfonicznie powiadomił że jednak rezygnuje z zakupu. Czy grożą za to jakieś konsekwencje z strony allegro. Klient sam nie anuluje bo nie potrafi.
@Mapark Napisz przez kontakt do Allegro i spytaj co zrobić - tak abyś miał podkładkę. Napisz że za pobraniem to wysoki koszt w obie strony a klient dzwonił do Ciebie. Nie musi klient anulować - niech ci wyśle email ze rezygnuje tak abys miał dowód.
@Mapark Tak, możesz. Klient telefonicznie odstąpił od umowy, ma do tego prawo. Jeśli to możliwe, zadzwoń do niego, niech Ci prześle swoją rezygnację mailem. Będziesz wtedy miał podkładkę do uzyskania zwrotu prowizji. Bez tego może być ciężko.