Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak zastanawiam się czy taka opcja nie jest pozbawiona sensu ? Co o tym myślicie ?
Ot taki przykład, dostajesz pozytywa, towar i koszt 5 gwiazdek, a obsługa 2 gwiazdki i do tego komentarz klienta, który jest niezgodny z faktami i w pewnym sensie uderza w twój wizerunek.
Chciałbym mieć w takiej sytuacji możliwość odpowiedzenia klientowi na taką ocenę, bo pomimo, że jest pozytywna, to urywa niesłusznie gwiazdki, a komentarz do transakcji sugeruje nie do końca profesjonalne podejście do tematu. Często jest tak, że mniejszą szkodę zrobi negatyw, niż taki pozytyw, który leci po gwiazdkach i w komentarzu sypie z rękawa jakimiś nieprawdziwymi faktami.
Wiem, że potencjalni kupujący nie przeglądają pozytywów, ale chociaż ten, który wystawił komentarz może stwierdzi, że jednak nie do końca miał rację. Gorzej tylko, jak pozytyw zamieni na negatyw.
To może jednak nie warto ruszać tematu 😞