anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy po zwrocie kosztów za reklamację, kupujący może wystawić negatywny komentarz?

krainawody
#7 Wielbiciel#

Czy po zwrocie kosztów za reklamację, kupujący może wystawić negatywny komentarz? Kupujący sądzi, że wprowadziliśmy go błąd. Jasno komunikujemy, że nie zgadzamy się z tym zdaniem, jednakże oddamy mu pieniądze, jeśli odeśle produkt (minęło już 14 dni na zwrot). Czy kupujacy może wystawić negatywny komentarz?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@krainawody subiektywnie może ☹️

oznacz moderatorów

Sojiro
#12 Orędownik#

Jak nie minął na to czas, to oczywiście, że może.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak może.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Niestety ale może a jeśli będziesz uważać że niesłusznie to pozostaje ci z nim dialog aby go zmienił lub sądownie .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#20 Guru#

@krainawody Kupujący może wszystko, a Ty masz się kłaniać w pas i przepraszać.

oznacz moderatorów