Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamawia przesyłkę "Płatność przy odbiorze" Nie odbiera jej. Ja jako sprzedający ponoszę koszty wysyłki i zwrotu do firmy.
Zdarza się to coraz częściej.
Z tego powodu zrezygnowaliśmy również ze sprzedaży na allegro.cz
Dlaczego allegro nie ponosi związanych z tym kosztów. Oferuje tylko "super programy ochrony" dla kupujących a co ze sprzedającymi?
@horsevetal Nikt Cię nie zmusza do oferowania przesyłek za pobraniem to tylko Twoja decyzja , uważasz ,że to zbyt duży koszt usuń z cenników dostaw .
Na 50 przesyłek wysłanych za pobraniem np. 10 nie odebranych. Dlaczego mam sobie "ograniczać" ilość klientów którym oferuję określony sposób zakupu- nie wszyscy są nie rzetelni.
I pytanie zadałem dlaczego allegro nie poczuwa się do ponoszenia kosztów za nieodebrane przesyłki, a nie do tego, abym usunął opcje pobrania.
O tym wiem i nie oczekuje takich odpowiedzi.
@horsevetal jakich odpowiedzi oczekujesz , allegro nie ma najmniejszego wpływu na Twój cennik dostaw .
@horsevetal Odpowiedź jest prosta, lepiej żebyś ty stracił niż oni, tak uważają tak myślą i tak jest, jakby oni to pokrywali to szłoby to od wszystkich. My wszyscy składamy się na ich zyski.
Dlaczego nie takich kosztów to raczej nie pytanie do nas na forum ,warto zapytać u źródła . Społeczność już wiele razy zgłaszała ten problem i odpowiedzi dają do zrozumienia że nikt nikogo nie zmusza do takiego ryzyka ,tak samo jak do promowania czy wyróżniania ofert które to koszty też nie są zwracane jak ktoś zrezygnuje z zakupu .