anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mam zwracać kwotę za przesyłkę skoro kupujący nie odebrał bo mu się nie chciało?

CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

Witam,

temat znany pewnie ale nadal nie rozumiem.

Kupujący który nie ma SMART, kupuje u mnie cokolwiek z przesyłką inpost i nie odbiera towaru bo zapomniał, już nie potrzebuje lub mu się nie chciało.

Dlaczego ja mam zwracać kwotę za transport za którą on zapłacił i tym samym ja zapłaciłem skoro usługa została wykonana poprawnie, leżała sobie paczka 2 dni i wróciła do mnie. Nie mówię tutaj o przypadku uszkodzenia , zagubienia lub opóźnienia paczki. 

Po prostu kupujący był zbyt leniwy by ruszyć się po paczkę i upomina się także o koszt dostawy (Jezu mi byłoby wstyd)

Co jeśli 100 tys takich kupujących kupi u mnie coś z przesyłką i nikt nie odbierze? 100000 x 8,99 zł ? Halo Allegro może pora coś z tym zrobić

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

marpit
#9 Pomysłodawca#

Najlepsze rozwiązanie to:

1 Blokujesz kupującego
2 Nie odzywasz się wcale do niego z pytaniami czemu nie odebrał.
3 Przy odrobinie szczęścia mija 14 dni i problem sam się rozwiązuje bo odstąpić nie może.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@marpit 
Przy odrobinie szczęścia mija 14 dni i problem sam się rozwiązuje bo odstąpić nie może.

Jakim sposobem minie 14 dni, w sytuacji gdy ów termin liczony jest od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a konsument (jeszcze) nie odebrał zamówionej przesyłki ?


*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów