Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
temat znany pewnie ale nadal nie rozumiem.
Kupujący który nie ma SMART, kupuje u mnie cokolwiek z przesyłką inpost i nie odbiera towaru bo zapomniał, już nie potrzebuje lub mu się nie chciało.
Dlaczego ja mam zwracać kwotę za transport za którą on zapłacił i tym samym ja zapłaciłem skoro usługa została wykonana poprawnie, leżała sobie paczka 2 dni i wróciła do mnie. Nie mówię tutaj o przypadku uszkodzenia , zagubienia lub opóźnienia paczki.
Po prostu kupujący był zbyt leniwy by ruszyć się po paczkę i upomina się także o koszt dostawy (Jezu mi byłoby wstyd)
Co jeśli 100 tys takich kupujących kupi u mnie coś z przesyłką i nikt nie odbierze? 100000 x 8,99 zł ? Halo Allegro może pora coś z tym zrobić
Najlepsze rozwiązanie to:
1 Blokujesz kupującego
2 Nie odzywasz się wcale do niego z pytaniami czemu nie odebrał.
3 Przy odrobinie szczęścia mija 14 dni i problem sam się rozwiązuje bo odstąpić nie może.
@marpit
Przy odrobinie szczęścia mija 14 dni i problem sam się rozwiązuje bo odstąpić nie może.
Jakim sposobem minie 14 dni, w sytuacji gdy ów termin liczony jest od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a konsument (jeszcze) nie odebrał zamówionej przesyłki ?