Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie allegro kurier Allegro One nie odbieral od nas przesylek przez 4 dni. Zlozylismy 4 reklamacje na ktore oczywiscie nie dostalismy zadnej odpowiedzi o serwisu allegro. Po tygodniu dostalismy komentarz negatywny z opisem "bardzo źle" i oczywiscie allegro umywa rece i nie chce komentarza usunac gdyz nie ma jednoznacznie napisane w komentarzu iz jest to przez zbyt dlugi czas oczekiwania na przesylke. Zmuszaja nas do wlaczenia uslug takich jak allegro one a pozniej umywaja rece. Zalosne
@Perfumeria-Galon nic nie zrobisz , w treści oceny nie ma punktu zaczepienia
Zgadza sie, firmy walcza o supersprzedawcow, dbaja o punktacje, po czym serwis zawala i dodatkowo nas obciaza swoimi bledami. Oni maja to gdzies a my cierpimy. Odechciewa sie czegokolwiek na tym serwisie.
Ludziska wyłączajcie ta ''patologiczną'' usługę ile jeszcze będzie postów na ten temat.
@Perfumeria-Galon napisał(a):
Drogie allegro kurier Allegro One nie odbieral od nas przesylek przez 4 dni. Zlozylismy 4 reklamacje na ktore oczywiscie nie dostalismy zadnej odpowiedzi o serwisu allegro.
To jest standard jeśli chodzi o konsultantów Allegro. Na dwie - w ostatnim czasie - prośby o interwencję, co do odbioru przesyłek Allegro One (jedna kurier Allegro od nas z firmy, druga kurier UPS z punktu Allegro One) cisza. Odezwali się dopiero jak przesyłki dotarły w końcu do Kupujących, w stylu: "z tego co widzę paczka jest już u państwa klienta, zgłoszenie więc zamykam".
Dział "pomocy" dla sprzedawców Allegro przejawia ochotę do pracy niczym Fernardo Santos na posadzie selekcjonera. Nie wiem ile im płacą, ale jeśli więcej niż 0 zł, to są to pieniądze wyrzucone w błoto.