Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u nas laptopa, po 3 miesiącach zgłosił reklamacje (wada była istotna uniemożliwiała korzystanie ze sprzętu) , laptop został do nas wysłany po czym wymieniliśmy wadliwą cześć i odesłaliśmy go. Po upływie 4 miesięcy zgłosił się do nas po raz kolejny z innym problemem ( laptop gaśnie, wymagane jest ponowne uruchomienie). Klient chce dokonać zwrotu towaru i żąda zwrotu gotówki nie interesuje go naprawa, czy jako sprzedawca musze zgodzić się z żądaniem klienta ? Czy wypadku zwrotu gotówki mogę obniżyć wartość zwrotu z powodu śladów użytkowania, rysy nieczystości?
@Client:52596845 Przy drugiej reklamacji jeśli kupujący żąda zwrotu kosztów zakupu nie można mu tego odmówić. Nie można też pomniejszać kwoty zwracanych środków.
@Client:52596845 tak @komis-bell ma rację 2 istotne wady w pierwszym roku użytkowania noo... chyba ,że udowodnisz klientowi wystąpienie wad z jego winy czyli niewłaściwego użytkowania . Zwróć kasę zanim zrobi to za Ciebie allegro .
Czy musze zwrócić całość klientowi pomimo tego że laptop wygląda jakby klient nim podłogę odkurzał ?
@Client:52596845 Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że wada powstała z winy kupującego (niewłaściwe użytkowanie sprzętu) to możesz odrzucić reklamację i wtedy nie musisz zwracać nic.
Jeśli nie będziesz potrafił tego udowodnić to nie masz niestety możliwości pomniejszania wartości zwracanej kwoty.
Pamiętaj, że reklamację musisz uznać bądź odrzucić w ciągu 14 dni od zgłoszenia - jeśli tego nie zrobisz zostanie ona z automatu uznana i wtedy nic już się nie da zrobić.
Pamiętaj, że jeśli odrzucisz reklamację to kupujący może się ubiegać o zwrot z POK - wtedy allegro przyzna mu zwrot środków za zakup i może (nie musi) wystąpić do Ciebie z regresem i obciążyć Twoje konto kwotą zwrotu.
Dzięki wszystkim za odpowiedź