anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja o zwrot

yamahaa1
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,
Klient otrzymał zamówienie, produkt nie pasuje, zgłasza zwrot. Wszystko fajnie i jak trzeba, jednak nie otrzymuje etykiety od Allegro (SMART) i zakłada nam dyskusję, że ma problem ze zwrotem. Co my możemy z tym zrobić? My nie generujemy etykiet z programu SMART ani nie mamy wpływu na nieporadność kupujących przy zgłaszaniu takiego zwrotu a tylko dostajemy rykoszetem.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_Likos_
#21 Demiurg#

@yamahaa1  ostatnio mieliśmy podobny problem. Niech klient w dyskusji poprosi allegro o pomoc. Support allegro sprawdzi w czym jest problem i pomoże wygenerować etykiete

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@yamahaa1 nic nie zrobisz ,  tak jak pisze @_Likos_ zwróć się do klienta w dyskusji z prośbą żeby wezwał konsultanta  ,w dobrym tonie będzie jeśli ta inicjatywa wyjdzie od Ciebie  ,pamiętaj , ta funkcjonalność dostępna jest dla klienta po 24H od otwarcia dyskusji .

oznacz moderatorów