Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, zwrocilem kupującemu za obnizke ceny towaru z powodu uszkodzenia kantu frytkownicy. Kupujący chce odesłać przemiot i otrzymac zwrot calej gotówki. Twierdzi, ze ja nie mogę wybrać obnizenia ceny towaru, bo on sie na to nie zgadza i chce zwrocic calosc. Moje pytanie jest takie, czy to ja decyduje o tym czy on? Jestem osobą prywatną? czy nie mogę samemu zadecydowac o tym, ze obnizam cene z powodu tego uszkodzenia. Bo nie wplywa to na funkcjonowanie frytkownicy tylko na estetykę.
@Client:75702897 kupujący decyduje i ma rację, jak jest reklamacja kupujący może zażądać wymiany, obniżenia ceny lub zwrot ( tu jak wymienisz bez zbędnej zwłoki możesz odmówić oddania kasy )
Jak jest to druga reklamacja kupujący może zażądać zwrotu gotówki i nie możesz tego zmienić 🙂
frytkownica jest nadal sprawna tylko ma obicie na gornej pokrywie. Czy kupujący moze pojsc z czyms takim do sądu? Bo w sumie ja przyjelam reklamacje i obnizylam mu cenę za frytkownicę i przelalam na konto. On mnie teraz straszy sądem i prawnikami i ze mu 3x więcej zaplacę. Bo uwazalam, ze ja mam prawo wybrać sposób reklamacji.
To źle uważasz że masz prawo wyboru, masz prawo zaproponować ale kupujący nie musi się na to zgadzać, możesz usunąć wadę, wymienić a jak nie da się to zwróć kasę.
Czyli mogę mu skleić pokrywkę czy wtedy to moze mu nieodpowiadać?
Skleić, ma być wolna od wad. Pytanie a czy opisałeś w ofercie że pokrywa jest "obita"?
Ja nic nie wiedzialam o tym, albo kupującemu spadla albo obił przewoźnik. U mnie w ofercie byly zdjęcia rzeczywiste.
Jeżeli uważasz że masz rację, a my Ci piszemy co należy zrobić to pytanie brzmi, po co tu piszesz i nas pytasz? Że nie może otworzyć dyskusji nie oznacza że nie może złożyć wniosku do POK.
Pytam się, ponieważ mam pierwszy raz taką sytuację. I nie wiedzialam wlasnie czy to sprzedający decyduje o tym czy kupujący.
LEW433 Jestes tu bardzo mocno aktywny, to moja pierwsza sytuacja. Jak mialam kiedys taką sytuacje to obnizylam cene i allegro zamknelo dyskusje
Sprzedaz byla za pobraniem. Nie bylo to przez allegro kup teraz. Po prostu bylo tam ogłoszenie. Wyslalam towar za pobraniem. Ostatnio moderatorka napisala, ze POK obowiązuje takze bez opcji kup teraz. W emailach pracownik poprosil mnie o przeslanie potwierdzenia przelewu. Ja dokonalam zwrotu obnizki ceny i przelalam na konto. napisalam mu, ze to wplywa na estetykę i funkcjonalnosc zostaje taka sama. Kupujący z początku straszyl mnie POK, a teraz prawnikiem i sądem
Jako prywatny sprzedajacy możesz zaproponować taką obniżkę ale kupujący nie musi się na to godzić, zgłasza reklamację a ty musisz ją rozpatrzyć, możesz usunąć "wadę" , ale jak nie możesz albo nie umiesz naprawić to musisz zwrócić kasę. Jak otworzy dyskusje to z pewnością Allegro stanie po jego stronie, a nie daj boże jak złoży wniosek do POK i Allegro zwróci mu kasę, to możesz mieć zablokowane konto.
Nie moze otworzyc dyskusji, bo nie bylo to przez kup teraz. Pracownik allegro pisze do mnie emaile po prostu. Bo ja myslalam, ze ja mogę wybrać jedną z 4 opcji jako sprzedawca. Nie jestem osobą prywatną, kupujący mnie straszy swoim prawnikiem i rozprawą sądową. Allegro nic nie pisalo o wyplacaniu z POK tylko prosilo o to, zeby przeslac korespondencję. Czyli pomimo tego, ze nie wiem gdzie nastapilo to uszkodzenie. Czy zrobill to kupujący czy przewoznik to musze mu wyplacic calosc pieniedzy i przyjac towar. Nie mogę przyjąc reklamacji i obnizyc cenę przedmiotu?