anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Hej! Nie notuje z Was nikt problemów z synchronizacją statusów zamówień/przesyłek?

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj zgłasza się dwóch klientów:

1) Dawno odebrał przesyłkę, no 3 dni temu i jest zadowolony, ale denerwuje go to, że przesyłka dalej widnieje jako nawet nie nadana i mu to zamówienie wisi jako nie zakończone. Zerkam u siebie nie no wszystko jest ok, wysłane, oznaczone, odebrane. Pomyślałem, że źle zerka, ale podsyła screena no i faktycznie jest tak jak pisze.

2) Kolejny dziś klient zgłasza, że paczka nie dotarła i że jej status się zawiesił na "w drodze". To paczka Allegro One Box, z którą jeszcze nigdy nie mieliśmy problemów, także jestem zaskoczony. Sprawdzam wewnętrzny tracking UPS i według niego dotarła do wskazanego wspaniałego zielonego automatu Allegro One. Ale u mnie faktycznie ma, tak samo jak u klienta, w drodze. I pupa.

Czekam na kolejne zgłoszenia bo dopiero południe, ale wiedzcie, że coś się dzieje 😉

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Good3DPrint Abyśmy mogli sprawdzić te sytuacje, podaj mi proszę konkretne numery zamówień, których dotyczą. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za zainteresowanie. Utworzyłem już dziś rano dwa odpowiednie zgłoszenia supportowe, a obawiam się, że problem może być powiązany.

oznacz moderatorów