anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ile z waszego doświadczenia trwa weryfikacja konta po wpłacenie złotówki ?

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

złotówkę wpłaciłem w poniedziałek , dołączyłem  skan dowodu osobistego , do dziś mam zablokowane środki ile to trwa ? Allegro obraca moimi pieniędzmi czy to jest zgodne z prawem ?  Pisze że trwa weryfikacja 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

LEW433
#21 Demiurg#

PayU 3dni a Ptzelewy24 5dni o ile wszystkie dane się zgadzają tzn dane konta Allegro i konta bankowego muszą być takie same.

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

ok dziękuje za odpowiedź tylko  dlaczego teraz bezprawnie obracają moimi pieniędzmi ? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem czy bezprawnie, wyraziłeś zgodę zakładając konto Allegro i akceptując ich regulamin.😁

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

to muszę poczytać regulamin 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

https://www.przelewy24.pl/pomoc tutaj napisz i wybierz jestem sprzedającym następnie wpłaty , rozliczenia, raporty 

opisz sprawe itd i na pewno ci przyspieszy 🙂

z payu tak SAMIO 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ksnMTrybulski Poprosiłam już o sprawdzenie statusu Twoich weryfikacji, więc jak tylko otrzymam informacje w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

i co słychać w mojej sprawie ? dalej mam zablokowanie środki i brak jakich kolejek informacji 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Otrzymaliśmy informację, że nie dotarł do nas przelew weryfikacyjny, który zleciłeś. Wyjaśniamy tę sprawę z Operatorem. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

bzdura, przelew poszedł elixirem w poniedziałek co już oczywiście udowodniłem przesyłając potwierdzenie przelewu 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

jak mam rozumieć chwilę  cierpliwości ? ile to jest ta chwila 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Twoja sytuacja jest wyjaśniana z Operatorem - nie jestem w stanie dokładnie określić, kiedy otrzymamy odpowiedź. Poproszę o priorytetowe potraktowanie Twojej sprawy. 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

ale co jest wyjaśniane ? przelałem 1zł , dołączyłem skan przelewu oraz skan dowodu osobistego . proszę mi wyjaśnić co jest wyjaśniane 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Już pisałam wcześniej - nie widzimy w systemie Twojego przelewu weryfikacyjnego. 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

przesłałem wam skan przelewu , metodą tradycją ale elixirem wiec pieniądze były już po kilku minutach co mam więcej zrobić ? proszę mi podać mail to prześle jeszcze raz potwierdzenie przelewu 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Przelałeś inną kwotę niż należało, dlatego musimy indywidualnie wyjaśnić Twoją sprawę z Operatorem. Potwierdzenie już przesyłałeś, dlatego nie ma już takiej konieczności. 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

to może przeleje jeszcze raz z 10zl to was zadowoli ? miałem przelać 1 zł i tyle przelałem , przecież chodzi o zgodność danych a nie o kwoty jakie ma znaczenie czy przelałem 1zl a mnie 1,01 ? czy sprawę rozwiąże dodatkowy przelew ? przecież takie sprawy nie mogą zajmować tygodnie można to załatwić w 10min 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Miałeś przelać 1,01 zł. Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, ale w tym momencie mogę Cię prosić wyłącznie o cierpliwość. Nie wykonuj kolejnego przelewu. 

oznacz moderatorów

ksnMTrybulski
#9 Pomysłodawca#

blokujecie mi już 5 dni 140tys złotych prosisz o cierpliwość dobrze ile jeszcze potrzebujecie czasu na rozwiązaniu tak poważnego problemu ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ksnMTrybulski Nie jestem w stanie zadeklarować Ci żadnego terminu, ponieważ czekamy na odpowiedź Operatora. Zapewniam Cię, że sytuację tę traktujemy priorytetowo i będziemy się kontaktować z Tobą w tej sprawie mejlowo. 

oznacz moderatorów