anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost: czy muszę interweniować co najmniej kilka razy w roku?

miliarderzy
#12 Orędownik#
Manager paczek inpost: numer zlecenia 1008549871
 
Jaki tym razem jest powód tego, że kurier nie odebrał paczek?
 
Nie było mnie w domu? Nie dodzwonił się? Zapomniał? A może domofon był zepsuty?
 
Oczywiście podany powód będzie wyssany z palca [jak zawsze], ale z chęcią go poznam. 
 
Chociaż jak teraz jest godzina po 18:00 to powodem może będzie "kurierzy pracują do późnych godzin wieczornych". A ja z rana jak ****** pakuję paczki, żeby były na 13:00 bo o to prosił mnie kurier, a jak nadam po 15:00 to dzwoni czy może odebrać na następny dzień, bo już w bazie jest. A godzina graniczna w tym rejonie to 16:00.
 
Więc jakby dobrze kurierowi nie robić, ten i tak działa byle jak.
 
Co z tymi paczkami?
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Niestety u nas jest dokładnie odwrotnie 😞 Dopóki nie było podpisanej umowy, mogłam zlecać odbiór do godziny 16 na tym adresie i nie mieliśmy problemu z odbiorami. Zawsze odbierał ten sam kurier który pracował bezpośrednio w Inpoście. Po podpisaniu umowy ustawiono nam zlecenie w godzinach 12-14 bez możliwości negacjacji tych godzin. Rotacyjnie przyjeżdża 7 kierowców pracujących u kogoś na umowie. Nigdy nie wiadomo kiedy będą. Potrafią zadzwonić o 8, że oni będą godzinę wcześniej bo mają mniej paczek i nie będą czekać. Potrafią też bez uprzedzenia przyjechać o 18 czy 19. Lub nie przyjechać. A wtedy dzwonienie po nich wszystkich, gdzie żaden już nie odbierze bo jest po pracy. Reklamacje na razie nic nie dały...

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Dokładnie. Kiedyś bym w to nie uwierzył, ale dzisiaj jestem świadomy, że tak to właśnie wszystko wygląda: wolność Tomku w swoim domku dopóki odbierają paczki: z opóźnieniem czy nie, dla nich to bez znaczenia, ważne żeby się kasa zgadzała 😞 A to nie jest dobre i profesjonalne.

W totolotku jest łatwiej przewidzieć czy się wygra główną wygraną, bo z góry wiadomo że nie, niż to, czy przyjedzie kurier czy nie, bo tutaj mamy 50 procent szans: albo przyjedzie albo nie. 

A te reklamacje? Jesteście .......... bo co one dają? Jestem prawie pewien tego, że one są tylko i wyłącznie stosowane tylko po to, by klient miał jakiekolwiek poczucie, że ma nad tym jakąś kontrolę i nadzieję, że to coś zmieni. Niestety ... tak działa InPost.

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Mega. Kurier który ode mnie odbiera paczki i je przywozi, mi właśnie powiedział, że pracuje do 15-tej 🙂 Mega. Po co ta godzina graniczna do 16-tej?

oznacz moderatorów