anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odwołać się od decyzji zespołu allegro,który naruszył zasady i przepisy prawne w dyskusji?

paulina48666445
#9 Pomysłodawca#

Jak odwołać się od decyzji pracownika dotyczącej rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących?

Czy ktoś ze sprzedawców allegro, wie gdzie znajdę w regulaminie infromację w jaki sposób można złożyć wniosek do do Senior Customer Experience Manager? Zgodnie z regulaminem POK powinnam się odwołać do pracownika pełniącego funkcję Senior Customer Experience Manager.

Na allegro widnieje tylko infromacja:

"Część V. Postanowienia końcowe
Od każdorazowej decyzji Allegro.pl w sprawie przyznania rekompensaty przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie do Senior Customer Experience Manager."Ale nie ma informacji jak tego dokonać.

Proszę o pomoc osoby, które miały styczność z Programem Ochrony Kupujących. Kupujący zniszczył spodnie,które zakupił i odesłał zniszczone (wyprane spodnie z drażniącym zapachem proszku do prania w dodatku niedoprane,poplamione krwią,z wypchniętym materiałem na kolanach oraz omszeniami po całości materiału z innej odzieży) powodem dla,którego chciał dokonać zwrotu miała być niezgodność opisu z produktem poprzez brak zewnętrznych papierowych metek.Kupujący dodał,że są jeszcze wystające nitki w środkowej części spodni,które jego zdaniem musiały być wcześniej wyprane i dlatego wystają co dla mnie było niedorzeczne (za które nie czuję się odpowiedzialna bo nie jestem szwalnią i nie mam na to wpływu  ale mimo wszystko zgodziłam się przyjąć zwrot.Natomiast po otrzymaniu zwrotu od klienta okazało się że spodnie były użytkowane i zostały zniszczone,a ja takiego zwrotu nie mogę zaakceptować.Kupujący nie poczuwając się do odpowiedzialności stwierdził,że to nie prawda,a spodnie i tak były za duże na jego córkę (przypominam,że do oferty załączyłam opis z dokładnymi wymiarami spodni i mógł je dokładnie zmierzyć przed zakupem) w dodatku wymyślając kolejne historie kupujący najpierw stwierdził,że spodnie noszą zapach papierosów,a później,że zapach proszku do prania co jest kłamstwem.Kupujący robił wszystko aby uniknąć odpowiedzialności za zniszczenia i mimo wszystko otrzymać zwrot pieniędzy.Stwierdziłam,że takiego zwrotu absolutnie nie mogę przyjąć i spodnie zostaną zwrócone kupującemu.Zespół allegro zamiast być bezstronnym i stanąć po właściwej stronie sporu od samego początku podszedł do sprawy lekceważąco i nawet nie doinformował się na jakich zasadach została zawarta umowa i jakim jestem sprzedawcą odczytując błędnie informacje związane z odstąpieniem od umowy jak i reklamacją.Biorąc mnie za sprzedawcę prowadzącego działalność gospodarczą (jestem prywatnym sprzedawcą) zespół allegro przedstawił kupującemu prawa jakie mu przysługują i nakazał mi wymianę towaru na nowy bądź naprawę uszkodzeń.Po przedstawieniu błędów zespołowi allegro jakich się dopuścili allegro przyznało mi racje ale nie przedstawia tego kupującemu w taki sposób aby kupujący zrozumiał,że działam zgodnie z przepisami i umywa ręce od dyskusji z kupującym na temat jego błędnej interpretacji zwrotów oraz czeka na samoistny dalszy rozwój jak i zakończenie sporu dodając,że mam przedstawić swoją decyzje kupującemu odnośnie zwrotu i tak też zrobiłam.Napisałam,wyjaśniłam powody dla których zwrot nie zostaje uwzględniony i poinformowałam o zwrocie na adres i koszt kupującego.Nawet po mojej konsultacji z prawnikiem dowiedziałam się że postępuję zgodnie z zasadami i przepisami.Przedstawiłam wszystko w dyskusji ale allegro nie odpowiada na żadne moje wiadomości i nie bierze tego pod uwagę łamiąc tym samym zasady,które są ustanowione tak na allegro jak i w przepisach prawa tylko dla tego,ze nie potrafi wytłumaczyć kupującemu,że nie ma racji w tym sporze.Czekam 7 dni na odpowiedź od zespołu allegro po mojej ostatniej wiadomości,a allegro powiadamia mnie o upływie 14 dni na rozwiązanie problemu dyskusji,proponuje nienależący się zwrot kupującemu za pomocą Allegro Protect,które później ma odebrać z moich finansów allegro i chce niesłusznie zablokować mi konto na allegro powołując się na jakość mojej sprzedaży w której błędnie podali informacje/przyczyny z których ja nigdy nie korzystałam w swoich ofertach,a zespół allegro wystawia mi za nie oceny sprzedaży co jest niedopuszczalne.Dodam jeszcze,że każda moja odpowiedź w dyskusji była natychmiastowa i nie przekroczyłam danego mi czasu.Allegro przedstawiło mi nierozwiązane dyskusje z ostatnich 30 dni (jedna dyskusja aktualnie się tocząca) z których wynika,że kupujący zamiast odpowiedzieć na moje wiadomości w dyskusji za każdym razem na niewygodną dla kupującego wiadomość ode mnie zgłaszał do zespołu allegro,że prosi o pomoc zamiast odpowiedzieć na moje wiadomości i w ten sam sposób unikając odpowiedzi na zadane pytania bądź zarzuty dotyczące uszkodzeń spodni i braku możliwości dochodzenia swoich roszczeń (zwrotu nienależycie użytkowanych spodni).Jeżeli czytam zasady na allegro i ich przestrzegam...zasięgam opinii prawnej i okazuje się że postępuje zgodnie z przepisami to jakim prawem zespół allegro w tej dowolnej chwili nie przestrzega zasad i przepisów? Proszę o pomoc w przeciwnym razie będę zmuszona zgłosić sprawę do UOKIK.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@paulina48666445 Cześć. Przykro mi, że jesteś niezadowolona. Napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7bfad0c8-a65c-49cf-86e4-83c3bd213296&subjectId=ff5c756e-b.... Zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniej osoby 

oznacz moderatorów