Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Nie udostępniam opcji wysyłki za granicę. Jednakże po raz kolejny zdarzyło mi się, że kupujący wybrał dostawcę Pocztex, a następnie wpisał dane adresowe znajdujące się poza granicą Polski.
Oczywiście poinformował kupującego, że taka wysyłka jest niemożliwa, a następnie zwróciłem pieniądze. Po kilku dniach dostałem od kupującego ocene negatywną. Zgłosiłem sprawę do Allegro, a konsultant odpowiedział, że jest to subiektywna ocena kupującego i nie narusza ona zasad Allegro... Nie jest to pierwsza taka sytuacja, bo otrzymałem już trzy takie oceny "nie polecam" i trzykrotnie konsultant wysyłał identyczną formułę 😕
Czy faktycznie nie ma żadnej opcji, aby usunąć tego typu oceny, albo przynajmniej nie dopuścić do podobnych sytuacji w przyszłości, bo póki co jestem bezradny.
@lukaszflak14 Sytuacja co najmniej dziwna bo do transakcji nie doszło to klient nie ma co oceniać. Napisz jeszcze raz, zaznacz, że transakcja nie doszła do skutku. Też tak miałem, ze klient bierze sobie wysyłkę za 9,99 a wpisuje dane do Niemiec czy Wielkiej Brytanii.
@lukaszflak14 Sporo wysyłam za granicę Polski ale taka sytuacje mnie jeszcze nie spotkała ,owszem kilka razy ktoś tak wybrał sposób zapłaty (według cennika krajowego) ale po zwróceniu mu uwagi że koszty wysyłek zagranicznych są też u mnie podane i wyglądają inaczej dopłacił do wysyłki ,trudno żebym wysyłał paczkę kilkukilogramową za ocean za 15 zł każdy powinien to zrozumieć .Nie wiem czy masz u siebie na profilu cennik wysyłek zagranicznych jak nie to go napisz tak by widzieli albo usuń opcję wysyłki zagranicznej i jak ktoś kupi to powinien pytać czy tam wyślesz i ile to będzie kosztować.
@mwmonety W opcjach dostawy wszystkie kraje zagraniczne mam odznaczone. Jednak nic nie mogę poradzić, gdy klient wypełni dane na zagraniczne
@lukaszflak14 Pisz do allegro argumentując to tym że masz podane wszystkie kraje zagraniczne z cennikami a kupujący celowo z nich nie korzysta dla wyłudzenia na tobie kosztu wysyłki ,powinni się tym zająć i usunąć ci tego negatywa.
Konsultant twierdzi, że nawet gdy transakcja nie doszła do skutku, kupujący ma prawo wystawić ocenę
@lukaszflak14 A oni mają możliwość usunięcia takiej oceny tylko zwyczajowo nie chcą.
@lukaszflak14 napieraj do skutku, to jest absurd, kompletnie nic złego nie zrobiłeś. Pisz ciągle do allegro. Bez przesady żeby ponosił konsekwencje. Jak masz dowody potwierdzające, że kupujacy tak zrobił to powinni usunąć.
No i przez to, że allegro nie weryfikuje kraju wysyłki sprzedający dostają po łapach. To jest bez sensu, że kupujący w ogóle ma możliwość wpisania zagranicznego adresu jeżeli sprzedający nie oferuje takich wysyłek.
Ja na Twoim miejscu pisałbym do skutku, bo takie oceny w ogóle nie powinny mieć miejsca i każdego konsultanta pisał się dlaczego kupujący może wpisać adres zagraniczny, jeżeli nie masz zagranicznego cennika. Wpisanie takiego adresu nie powinno być dozwolone.
@lukaszflak14 Napisz konsultantowi, że, owszem, kupujący ma prawo ocenić transakcję, nawet jak nie doszła do skutku, ale pod warunkiem, że sam wypełni wszystkie warunki umowy. Ten nie wypełnił, więc nie ma prawa oceniać!
@WREDZIA-W1 Nie bardzo rozumiem dlaczego usiłujesz używać logiki...to nie ma z nią nic wspólnego 😁
@pinsplash Bo jestem niepoprawną optymistką 🙂
Problem stary jak allegro , ale serwis nabiera wody w usta . Negatyw anulują jeśli treść nawiązuje do braku realizacji zamówienia .
@mdrogeria No właśnie nie chcą anulować twierdząc, że kupujący może wystawić ocenę nawet gdy transakcja nie doszła do skutku 😕
Przydałaby się jakakolwiek "podstawka" - jakiś zapis z regulaminu, lub nawet wypowiedź administratora forum, żeby mieć argument w rozmowie z konsultantem, bo inaczej człowiek zostaje zbyty "subiektywnością oceny" i niewiele może zdziałać
Zrób screen tak aby było widać koszt wysyłki i wpisany adres za granicę, dodatkowo screen tego, ze nie oferujesz przesyłek za granicę i korespondencji mailowej jeżeli taką amsz z kupującym.
@lukaszflak14 Zdaje mi się, że @_HolaOla_ pisała na forum parę razy, że takie komentarze allegro usuwa bez problemu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Niestety nie mogę znaleźć tego wpisu od @_HolaOla_ a byłoby to niezmiernie przydatne
@lukaszflak14 Dlatego napisałem, że zdaje mi się, że to była ona i dlatego ją zawołałem. A że często nie można tu czegoś znaleźć, to się nie dziwię, bo ta wyszukiwarka forumowa nieco kuleje.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@_HolaOla_ jak w końcu do takiej sytuacji podchodzi Allegro?