Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jesli powielam temat najmocniej przepraszam, szukam pomocy której ręcznie nie znalazłam. Sprzedaje e Vouchery na usługi subskrypcji.
Co jakiś czas trafia się klient który następnego dnia bądź po jakimś czasie twierdzi że kod został wykorzystany i na potwierdzenie przesyłam screen w którym jest to pokazane w formie informacji.
Po zwróceniu się do suportu usługodawcy uzyskałam informację iż kod został wykorzystany po 11 minutach od sprzedaży. Natomiast klientka oczekuje kolejnego vouchera przyjmując postawę "terrorysty" strasząc mnie wszystkim co możliwe zaczynając od ogromnej ilości negatywnych komentarzy po usunięcie konta na Allegro i Bóg wie co jeszcze Jak Państwo postępują w takiej sprawie? Czy lepiej stracić pieniądze i dać klientowi to czego chce? Czy też wydać decyzję reklamacyjna zgodną z ustalonym stanem faktycznym? Co później w praktyce robią kupujący? Proszę o wsparcie, skoro ja na początku drogi sprzedawcy mam ten problem zapewne Państwo spotykali się z tym wielokrotnie.
Moim zdaniem klient po prostu chce oszukać mnie i uzyskać za darmo kolejny produkt. Proszę bez uszczypliwości o pomoc
@Natalia69q A Ty to sprzedajesz jako firma, czy osoba prywatna? Jako osoba prywatna na jaką kwotę miesięcznie tego sprzedajesz?
Moim zdaniem lepiej dać klientowi to, czego oczekuje i co jest zgodne z opisem aukcji, bo odrzucanie reklamacji może być dla Ciebie znacznie większym problemem, nie tylko na Allegro, także w sytuacji, gdy ktoś prześwietli Twoją sprzedaż.
Teoretycznie tak, ale w szerszej skali w ten sposób produkujemy i hodujemy roszczeniowych klientów i przyczyniamy się do potęgowania tego zjawiska. Gdyby wszyscy sprzedawcy solidarnie stawialiby opór takim praktykom, zostałyby one zduszone w zarodku.
Zduszona w zarodku niebawem będzie ciągła sprzedaż zorganizowana towarów nowych w aukcjach wieloprzedmiotowych, przez osoby prywatne, bo taka sprzedaż może być niezgodna prawem i może wymagać zarejestrowania działalności gospodarczej.
Czyli wg Ciebie pomimo pełnej świadomości iż klientka dostała towar zgodny z opisem aktywowała go po 11 minutach od wysłania a następnego dnia popołudniu stwierdza że jest kod nieprawidłowy i oczekuje nowego kodu zasługuje na to aby dać jej voucher za 200 zł? Jak w praktyce reagują kupujący?
@Natalia69q No toś trafiła na pomocnice- xyz pomaga tylko kupującym a sprzedających nie cierpi. Zresztą to jej słowa. Ja też w tej kwestii nie pomogę, ale miej świadomość kto ci udzielił porady. Poczekaj może znajdzie się ktoś kompetentny.