Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient 16.12. 2023 rozpoczął dyskusję, która jest reklamacją. Odpowiedzieliśmy na nią natychmiastowo i poprosiliśmy o przesłanie produktu w celu naprawy lub wymiany. Niestety klient nie odpowiedział na naszą wiadomość i nie przesłał produktu w celu rozwiązania problemu. 30.12.2023 Allegro spytało kupującego czy problem został rozwiązany na co klient odpowiedział, że nie. W tym samym dniu ponownie poprosiliśmy kupującego o przesłanie produktu w celu rozwiązania reklamacji. Niestety ponownie ze strony klienta nie ma żadnej odpowiedzi i reakcji na nasze prośby. Nie wiemy jak rozwiązać dyskusję z klientem, który uważa tą formę składania reklamacji za zabawę i nie zamierza w żaden sposób pomóc nam w jej rozwiązaniu. Pierwszy raz spotykamy się z taką sytuacją. Wygląda na to, że klient świadomie nie podejmuje żadnych działań od założenia dyskusji przeciągając ją w czasie i licząc na działania Allegro, które zwróci mu pieniądze za zakupiony towar. Wygląda na to, że jako klient kupując na Allegro mogę rozpocząć dyskusję w formie reklamacji, ignorować wszystkie próby kontaktu ze strony sprzedającego, informować Allegro, że dyskusja nie została rozwiązana i czekać na zwrot gotówki zachowując zakupiony towar. Dochodzi do tego jeszcze -859 punktów od Allegro za nierozwiązaną dyskusję, której nie da się rozwiązać z taką postawą klienta.
@Maxtopwatch musisz w dyskusji jednoznacznie reklamację odrzucić , powód pewnie wiesz jaki .
@Maxtopwatch Macie 14dni na rozpatrzenie i musicie w tym czasie to zrobić bo inaczej reklamacja zostania uznana, nie odesłał nie odniósł się do tego więc powinniście z tego powodu reklamację odrzucić.
@Maxtopwatch napisz w dyskusji odrzucam reklamację z powodu nieprzysłania produktu reklamowanego na ekspretyzę i papa kupującemu jajcarzowi, a w przypadku nega sąd, a w przypadku protecta na twój koszt policja zgłoszenie 286kk oszustwo.