Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Posiadam problem z pewnym kupującym który kupił u mnie szlifierkę bosch. w ofercie było że oferuje reklamacje z strony sprzedawcy.
człowiek który kupił niestety chce gwarancje producenta, i wystawił negatywa że nie może zajestrować urządzenia na stronie producenta. napisałem do niego żeby zwrócił towar. Niestety kupujący nic nie odpowiada. allegro nie może usunać negatywa ponieważ jest to opinia kupującego. co mogę w takim przypadku zrobić? chce naprawdę iść na ugodę i nawet przyjme zwrot jak towar jak używany, tylko kupujący robi mi pod górkę.
zawsze obsługuje kupujących na wysokim poziomie i nawet odpowiadam na wiadmość w weekendy. a tu taki przypadek. ja chce dobrze, tylko allegro i kupujący widze że robią pod górkę
Za taki komentarz odpowiada allegro bo przez produktyzację zrównuje takie produkty
z tymi z legalnej dystrybucji oraz ukrywa w zakładkach istotne informacje o zawieranej umowie (gwarancji) - rodzi to oczywiste konflikty.
@HITs_SHOP jak rozumiem, powiadomiłeś Kupującego przed sprzedażą o wymienionych
wadach produktu?
zadzwoń do Kupującego i mu wyjaśnij zwiłości gwarancji firmy Bosch i zaproponuj jakieś rozwiązania.
Ja jestem niejako po drugiej stronie, mi allegro usuwało oferty za wpisy typu:
towar fabrycznie nowy, produkt z polskiej dystrybucji, z pełną gwarancją producenta
tak ubóstwiana przez serwis cena nie jest dla wszystkich wyznacznikiem jakości produktu
Oczywiście, komentarz Kupującego może naruszać regulamin allegro bo wg serwisu liczy się ocena gwiazdkowa, a ta nie odzwierciedla rzeczywistego przebiegu transakcji
zostałeś oceniony gwiazdkami jak oszust, kłamiący w opisach produktów, wysyłający cegły zamiast towaru - możesz to próbować skorygować przez serwis lub sąd
ale
co mówi ustawa konsumencka o gwarancjach pisanych innym językiem?
jak rozumiem produkt posiadał polską instrukcję, opis, certyfikaty ue i itp
jak rozumiem zadbałeś o pełną zgodność produktu z polskimi przepisami?
tak tylko dopytuję
Kupił produkt firmowy więc z góry myślał, oczekiwał gwarancji producenta>nic dziwnego, tak na prosty styl myślenia nie ma co się dziwić. Nie lamie regulaminu, nie obraża Allegro nie usunie, nie chce się dogadać więc ...sąd. albo bierzesz na klatę.
@LEW433 a miał obowiązek zapoznać się z calościa oferty przed zakupem? Miał. To skoro pisało wołem to kto nie dopelnil swoich obowiązków? I teraz kara sprzedawce za swoja glupotę?