anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak włączyć opcję automatycznego odpowiadania na wiadomości klientów ?

icarpiotrowski
#2 Obserwator#

Od jakiegoś czasu zauważyłem iż sporo sprzedawców ma system który automatycznie odpowiada na pytania kupujących np (Dziękujemy za wiadomość odpowiemy jak szybko to możliwe). Niestety z tego co widzę bez tej opcji nie da się osiągnąć dobrego poziomu w odpowiedziach na pytania . Z góry dzięki za pomoc . 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

barbarkarzeszow
#9 Pomysłodawca#

Przede wszystkim musisz mieć konto firmowe. Jeżeli takie masz to poczytaj sobie ,https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowiedzi... bo to sporo do opowiadania.🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@icarpiotrowski Jako Allegro nie udostępniamy takiego narzędzia, ale polecam lekturę tego wątku. Znajdziesz tam różne rozwiązania i podpowiedzi od użytkowników Allegro Gadane dotyczące autoresponderów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Nie wiem jak innych, ale mnie osobiście denerwują te meile czasem po 2 dziennie. - 1 dziekujemy za złożenie zamówienia, 2. zamówienie w trakcie realizacji, 3. zamówienie w trakcie kompletowania na magazynie, 4. spakowane czeka na kuriera ew. na nadanie, 5. odebrane lub nadane, 6. zapraszamy ponownie. A można by wysłać 1 np nr. przesyłki 0000000000, nadana. A to (Dziękujemy za wiadomość odpowiemy jak szybko to możliwe) jest trochę enigmatyczne, bo już zdarzało mi się, że właściwa odpowiedź przychodziła po 3-ech dniach (widocznie szybciej nie było możliwe)

 

oznacz moderatorów