Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu zauważyłem iż sporo sprzedawców ma system który automatycznie odpowiada na pytania kupujących np (Dziękujemy za wiadomość odpowiemy jak szybko to możliwe). Niestety z tego co widzę bez tej opcji nie da się osiągnąć dobrego poziomu w odpowiedziach na pytania . Z góry dzięki za pomoc .
Przede wszystkim musisz mieć konto firmowe. Jeżeli takie masz to poczytaj sobie ,https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowiedzi... bo to sporo do opowiadania.🙂
@icarpiotrowski Jako Allegro nie udostępniamy takiego narzędzia, ale polecam lekturę tego wątku. Znajdziesz tam różne rozwiązania i podpowiedzi od użytkowników Allegro Gadane dotyczące autoresponderów.
Nie wiem jak innych, ale mnie osobiście denerwują te meile czasem po 2 dziennie. - 1 dziekujemy za złożenie zamówienia, 2. zamówienie w trakcie realizacji, 3. zamówienie w trakcie kompletowania na magazynie, 4. spakowane czeka na kuriera ew. na nadanie, 5. odebrane lub nadane, 6. zapraszamy ponownie. A można by wysłać 1 np nr. przesyłki 0000000000, nadana. A to (Dziękujemy za wiadomość odpowiemy jak szybko to możliwe) jest trochę enigmatyczne, bo już zdarzało mi się, że właściwa odpowiedź przychodziła po 3-ech dniach (widocznie szybciej nie było możliwe)