Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie trafności ofert. Zazwyczaj jak kończy się nam jakiś produkt, to podwyższamy cenę przed jego wyprzedaniem. Jeśli towar wyprzeda się, kończymy ofertę i wznawiamy ją, jak już towar będzie dostępny na magazynie, zazwyczaj po 2-3 tygodniach. I teraz mam pytanie. Czy takie podwyższenie ceny wpływa na trafność oferty i wtedy ciężej ją rozpędzić po wznowieniu? Czy nie ma to znaczenia? Czy lepiej nie podwyższać ceny przy końcówce towaru?
@GaceKx to nie w ten deseń ,oferta traci na atrakcyjności ma skutek braku czy spadku sprzedaży , tym samym leci w dół w listingu trafności .
No właśnie o to chodzi, że jak podwyższamy cenę to spada sprzedaż nawet o 60 %. I czy to nie wpłynie źle przy późniejszym wznowieniu.
@GaceKx samo podwyższenie ceny nie ma bezpośredniego wpływu ,ale pośrednio owszem . Powyższasz cenę czyli na chłopski rozum sprzedaż spada i trafność leci , ale tym samym czas trwania oferty aktywnej się wydłuża , wznawiasz zakończoną ofertę po krótszym czasie jakbyś ceny nie powyższał czyli po jej wznowieniu trafność powinna być lepsza .