Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zablokować kupującego który rezygnuje z zakupu po otrzymaniu potwierdzenia iż wysyłka została dokonana. Nie rozumiem takich kupujących, bo widzi zdjęcie i wszelkie dane zakupionego towaru, po czym rezygnuje z adnotacją, że się rozmyślił. Oczywiście, ma do tego prawo ale zastanawiam czy się nie powinien ponosić kosztów przesyłki, albo z automatu trafić na czarną listę, która uniemożliwi mu dalsze zakupy. Gdyby zrobił to przed momentem wysyłki - nie ma sprawy, ale po dokonaniu wysyłki to tylko dowodzi, że dana osoba "nie wie, czego chce' i tylko generuje nam dodatkową pracę.
@zdenko02 rozumiem, ale tak jak napisałeś kupujący ma do tego prawo i nie możemy działać jeśli z niego korzysta.
Nie chcę go pozbawiać prawa - rezygnacji z zakupu - ale jeśli rezygnuje bez sensu i uzasadnienia [często po otrzymaniu potwierdzenia, iż przesyłka została wysłana] to jest nadużywanie owego prawa.
Wiem i rozumiem że tak się nie powinno robić, ale nic na to nie poradzisz.
To moze wtedy bierzcie na siebie prowizję za taką wysyłkę i obciązajcie nią klientów którzy w dniu wysyłki po odebraniu przez kuriera zaznaczaja zwrot (nie pasuje mi)
Biznes to nie tylko sukcesy ale i porażki, prawo pozwala na to kupującemu więc powinieneś większe pretensje mieć do ustawodawcy.
Zablokować możesz tutaj
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moi-nieaktywni-kupujacy
jednak jak miałbym osobiście tak robić, to bym przyblokował już kilka procent populacji Polski.
Zawsze jest taka opcja, ale u mnie to są jednostkowe sprawy i ktoś musi zrobić pierwszy krok, aby kupujący najpierw rzeczywiście wiedział co chce kupić, a co jest tylko zabawą.