Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedaję na allegro jako osoba prywatna.
chlałbym zablokować możliwość zwrotu towaru przez formularz allegro.
Sprzedałem ostatnio dwie części do ekspresu do kawy. podczas wystawiana zahaczyłem że możliwość zwrotu jest ograniczona. Tak aby kupujący nie mógł zwrócić towaru.
Kupujący zgłosił zwrot w formularzu zaznaczył ze towar jest wadliwy i go zwraca , A w opisie dopisał ze towar jest ok ale zwraca na postawie zwrotu konsumenckiego bez poddawania przyczyny.
musiałem ponieść koszty nadania tej przesyłki które nie zostaną mi zwrócone
Nie prowadzę wypożyczalni części i chce zablokować możliwość takich zwrotów.
Proszę o pomoc
A po co odbierasz zwrot? jak wszystko jest opisane w ofercie że nie ma zwrotu to kupujący to widzi więc cos jest nie tak! Kupujący zgłosił zwrot w formularzu zaznaczył ze towar jest wadliwy i go zwraca, czyli jakby składał reklamację, więc ją odrzuć i wezwij do odebrania towaru.
byłem dziś w pracy do 19 jak wróciłem zobaczyłem paczkę na schodach.
Żeby nie odebrać paczki musiałby zadzwonić wcześniej do kuriera i powiedzieć żeby wpisał odmowe przyjęcia.
@993store Cześć. 🙂 Jeśli nie chcesz przyjmować zwrotów, to musisz wyłączyć Allegro Smart! w ofertach wystawionych na allegro.pl
No tak ale nie wszystkie oferty mają Smarta więc....🤔
Jest jakaś opcja w ustawieniach żeby wyłączyć ? czy muszę zmienić cenni dostaw tak aby nie kwalifikować się do smart?
Zmienić cenniki albo coś co zabierze Ci smarta, jakość, negatyw itd.😊
@993store Możesz zmienić cennik dostaw lub napisać do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i wyrazić zgodę na wyłączenie smarta w Twoich ofertach
Zmieniłem cennik dostaw. Wybrałem opcje z sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)". Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Jak coś nie bój się zwrotu produktu, ponieważ jak sprzedajesz rzecz która mało się zwraca, a przeważnie takie najbardziej zwrotne produkty to odzież i obuwie. Wracając do odpowiedzi to wchodzisz moja sprzedaż i póżniej wchodzisz sprzedaż, wchodzisz w ustawienia sprzedaży i tam jest warunki zwrotów klikasz i usuwasz zwroty
W tej ofercie maiłem zwrot ograniczony, i myślałem, że nie da się zwrócić. Lecz kupujący kiedy nie maił opcji "zwrot bez podawania przyczyny", to wybrał zwrot z tytułu reklamacji.
W piątek dostałem informacje ze kupujący zgłasza zwrot z opisem "Powód (reklamacja): brakujący element (Chce zwrócić towar zgodnie z 14to dniowym okresem na zwrot.)".
A dziś paczka paczka jest już u mnie
Jak na zwykłym masz Smarta , udostępniasz zwroty. Warunek Smarta.