Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił radio używane ode mnie.
Radio było zablokowane kodem, kod w postaci kropek widniał na obudowie.
Teraz klient żąda kosztów zdjęcia kodu bo rzekomo nie miał oraz kosztów naprawy radia ponieważ podobno było uszkodzone.
To wszystko odbyło się podejrzanie szybko , zaraz po odbiorze paczki.
Teraz klient chce ode mnie pieniądze za naprawę radia oraz zdjęcie kodu zabezpieczającego.
Ja proponuję zwrot do mnie towaru a ja zwrot pieniędzy.
Klient chce tylko pieniądze za rzekomą naprawę radia a samego towaru zwrócić nie zamierza.
Myślę że jest to wyłudzenie .
Jak to dalej zgłosić ?
@autom Czy w opisie było, że radio jest zablokowane? > było zdjęcie tych kropek wstawione do aukcji? > klient przedstawił jakiś rachunek za "zdjęcie kodu i naprawę?"
w aukcji nie napisałem że jest zablokowane, mój błąd jak się okazuje, że nie napisałem że kod jest na radiu w postaci kropek.
na aukcji nie było zdjęć kropek oraz tej części radia.
klient nic nie wspominał o rachunku za naprawę.
Sprzedałeś jako firma czy prywatny? Zglasza ci reklamację więc musisz rozpatrzeć ale masz prawo wymagać odesłania jak nie odeśle odrzuć reklamację. Druga rzecz samodzielna naprawa radia od razu dyskwalifikuje rozpatrzenie reklamacji bo nie konsultował z tobą ani czy może ani kosztów, trzecia rzecz żeby coś wymagać to najpierw zdjecie dowodu wykonania usługi odblokowania / naprawy
Pójdę ta drogą . dzięki za pomoc.